Η Unilever PLC ανακοίνωσε υψηλότερη του αναμενόμενου αύξηση των πωλήσεων για το β΄ τρίμηνο και το α΄ εξάμηνο καθώς οι καταναλωτές ετοίμασαν περισσότερα γεύματα στο σπίτι αλλά προχώρησε σε αναθεώρηση προς τα κάτω του λειτουργικού περιθωρίου εξαιτίας της αύξησης του κόστους των εμπορευμάτων.

Η Unilever εκτιμά ότι τα λειτουργικά περιθώρια για το σύνολο της χρήσης θα παραμείνουν αμετάβλητα.

Διαβάστε ακόμη

«Μάχη» για τη μεζονέτα της Κ. Ζηρίδη στην Κηφισιά

Η Τράπεζα Πειραιώς πουλάει την DORY και «ζορίζει» την εθελουσία, τα funds σφάζονται στην ποδιά της PQH, έτοιμο το πρώτο εργοτάξιο για τη γραμμή 4 και τα νέα αφεντικά της Jetoil που παλεύουν με τα χρέη