Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εκπαίδευσης που γιορτάζεται σήμερα, 24 Ιανουαρίου η Eurostat παρουσιάζει στοιχεία σχετικά με τη χρήση των νέων τεχμολογιών από τους Ευρωπαίους πολίτες για εκπαιδευτικούς λόγους.

Πιο αναλυτικά, το 2023, το 30% των χρηστών του διαδικτύου στην ΕΕ ηλικίας 16 έως 74 ετών ανέφερε ότι είχε παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα διαδικτυακό μάθημα ή είχε χρησιμοποιήσει διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό κατά τους τρεις μήνες που προηγήθηκαν της έρευνας. Πρόκειται για αύξηση 2 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με το 2022 (28%).

Μεταξύ όλων των μελών της ΕΕ, η Ολλανδία είχε το υψηλότερο ποσοστό (54%) των χρηστών του διαδικτύου που έκαναν ένα διαδικτυακό μάθημα ή χρησιμοποίησαν διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό, ακολουθούμενες από τη Φινλανδία (53%), τη Σουηδία (48%), την Ισπανία (47%) και την Εσθονία (45%).

Στο άλλο άκρο της κλίμακας, η πραγματοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων ή η χρήση διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού δεν ήταν πολύ συχνή στη Ρουμανία (10%), την Κύπρο (16%), τη Βουλγαρία και την Ελλάδα (και οι δύο 17%) και την Πολωνία (18%).

Σε γενικές γραμμές, η συμμετοχή στην ηλεκτρονική εκπαίδευση το 2023 αυξήθηκε σε σύγκριση με το 2022. Το ποσοστό των ατόμων που παρακολουθούν διαδικτυακά μαθήματα ή χρησιμοποιούν διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό αυξήθηκε στις περισσότερες χώρες της ΕΕ, με τη μεγαλύτερη αύξηση να καταγράφεται Ολλανδία (+12π.), τη Σουηδία (+7π.) και τη Μάλτα, την Εσθονία και την Κροατία (και οι τρεις +5π.). Μειώσεις παρατηρήθηκαν στην Ελλάδα (-12pp.), την Κύπρο (-5pp.), την Αυστρία και τη Σλοβενία (και οι δύο -2pp.).

Διαβάστε ακόμη

ΔΝΤ για Ελλάδα: Ανάπτυξη 2,1% και πληθωρισμός 2,8% το 2024 – Ανθεκτικό το τραπεζικό σύστημα

ΔΥΠΑ: Ξεκινούν οι αιτήσεις παρόχων για τη νέα δράση κατάρτισης 10.000 ανέργων 25-45 ετών

Sir Στέλιος Χατζηιωάννου: Η ιστορία του easy brand σε ένα βίντεο – 30 χρόνια από τη δημιουργία τoυ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ