Η Επιτροπή Μεταφορών παρουσίασε ένα προσχέδιο για τις νέες κατευθυντήριες γραμμές, για τις άδειες οδήγησης, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο – δείτε περισσότερα εδώ.

Το προσχέδιο περιλαμβάνει νέες αυστηρές προτάσεις-οδηγίες, όπως χορήγηση ειδικής άδειας οδήγησης για τα SUV, περιορισμό στο όριο ταχύτητας για άπειρους οδηγούς (έως 90 χλμ./ώρα), τακτικότεροι ιατρικοί έλεγχοι σε ηλικιωμένους, ακόμα και απαγόρευση της νυχτερινής οδήγησης στις δύο αυτές κατηγορίες (νέοι οδηγοί και ηλικιωμένοι).

Τίποτα δεν έχει ακόμη αποφασιστεί, σύμφωνα με το time.news, αυτή τη στιγμή διαμορφώνονται απόψεις στις Βρυξέλλες και στο Στρασβούργο και κυκλοφορούν προτάσεις. Η Επιτροπή Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου δεν πρόκειται να συζητήσει το θέμα πριν από τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους.

Τον περασμένο Μάρτιο, η Επιτροπή υπέβαλε πρόταση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να αναθεωρηθεί η υφιστάμενη οδηγία, για ενιαίους κανόνες σε επίπεδο ΕΕ, σχετικά με τις άδειες οδήγησης.

Στόχος: Ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα θα πρέπει να μειωθεί από 20.000 πέρυσι, σε μηδέν έως το 2050. Η ψηφιακή άδεια οδήγησης και οι διασυνοριακοί έλεγχοι για παραβάσεις, αποτελούν επίσης μέρος του πακέτου.

Πάντως, δεν λείπουν οι έντονες αντιδράσεις για τις προτάσεις της αρμόδιας Επιτροπής, με πιο σοβαρές αυτές που διατύπωσε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, Φόλκερ Βίσινγκ: «Η Γερμανία δεν θα συμφωνήσει με τις προτάσεις με αυτή τη μορφή. Ορισμένες προτάσεις είναι εξωφρενικές και παρεμβαίνουν στην ελευθερία των πολιτών».

Διαβάστε ακόμη

Εκλογές έχουμε (!) ο Μητσοτάκης πάει παντού και ο Stefanos στον Γκλέτσο (αλίμονο), ο ενδοκυβερνητικός εμφύλιος και τα σενάρια για τις διοικήσεις των τραπεζών

PMI: Σε βαθιά ύφεση παραμένει η μεταποιητική δραστηριότητα στην Eυρωζώνη

Τα αριστουργήματα της ιαπωνικής ωρολογοποιίας – Ασύλληπτη λεπτομέρεια σε κομμάτια μόνο για συλλέκτες

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ