Η Tesco, που είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας αναδεικνύεται ως ο όμιλος με τις καλύτερες επιδόσεις στον κλάδο για την περίοδο των Χριστουγέννων, με αύξηση 3,1% στις πωλήσεις κατά τις τελευταίες 12 εβδομάδες, ξεπερνώντας τους τρεις μεγάλους ανταγωνιστές του,  Sainsbury‘s,  Asda και  Morrisons.

Η Asda, ιδιοκτησίας Walmart, αύξησε  τις πωλήσεις της κατά 2,2% το διάστημα μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, ενώ 2,1% περισσότερες πωλήσεις έκανε η iMorrisons και 2% η   Sainsbury’s, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Kantar Worldpanel.

Ωστόσο τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ Aldi και  Lidl συνέχισαν να βρίσκονται μπροστά από τα άλλα τέσσερα σούπερ μάρκετ, με αύξηση των πωλήσεών τους κατά 16,8%.

«Συνολικά οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ αύξησαν την αξία τους κατά 3,8%, προσθέτοντας ακόμα ένα τρισ. στερλίνες σε σχέση με την περσινή εορταστική περίοδο», ανάφερε ο  Fraser McKevitt, της Kantar Worldpanel. Σύμφωνα με τον ίδιο η πιο προσοδοφόρα ημέρα των γιορτών ήταν η Παρασκευή πριν τα Χριστούγεννα με τους καταναλωτές να ξοδεύουν 747 εκατ. στερλίνες.

Οι μετοχές της Morrison κατέγραψαν άνοδο κατά 3,3% , η  Sainsbury κατέγραψε άνοδο κατά 3,1%, ενώ η Marks & Spencer κινήθηκε ανοδικά κατά 2,1%. Η Tesco παρέμεινε αμετάβλητη. «Οι πωλήσεις τροφίμων δεν είναι τόσο ευάλωτες, όσο τα ρούχα», δήλωσε ο Laith Khalaf, αναλυτής της Hargreaves Lansdown, με τα νούμερα να αποτελούν ακόμα μια ένδειξη ότι η αβεβαιότητα του Brexit που έχει δρομολογηθεί για τον Μάρτιο του 2019, δεν φαίνεται να είχε επιπτώσεις στα σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου .