Ναυτιλία

Αγγελική Φράγκου: Επιστροφή στα κέρδη για την εταιρεία-κολοσσό Navios Maritime Holdings

  • Μηνάς Τσαμόπουλος


Επίσης εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 550 εκατομμυρίων δολαρίων για την εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων της

Η δημιουργία της μεγαλύτερης εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακής εταιρείας, της Navios Maritime Holdings φαίνεται ότι δικαιώνει σε πρώτη φάση την Αγγελική Φράγκου.

Πιο συγκεκριμένα, στο 9μηνο 2021, επέστρεψε στα κέρδη που ανήλθαν στα 84,9 εκατ. έναντι ζημιών 98,6 εκατ. το 9μηνο του 2020.

Επίσης, αύξησε τον τζίρο της στα 429 εκατομμύρια δολάρια έναντι 324,3 το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Τα έσοδα της εταιρείας από τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου αυξήθηκαν κατά 82% σε σύγκριση με το 9μηνο του 20202 φθάνοντας τα 254,7 εκατομμύρια. Αιτία η μεγάλη άνοδος της ναυλαγοράς, με τον ημερήσιο ναύλο να ανέρχεται στα 21.470 δολάρια αυξημένος κατά 122% σε σύγκριση με το περσινό χρονικό διάστημα που ήταν 9.673 δολάρια.

Το γ’ τρίμηνο τα κέρδη ανήλθαν στα 59,8 εκατομμύρια δολάρια έναντι ζημιών 10 εκατομμυρίων δολαρίων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020.

Χρηματοδότηση

Η Αγγελική Φράγκου σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, έκανε ειδική αναφορά στην εξασφάλιση χρηματοδότησης ύψους 550 εκατομμυρίων δολαρίων για την εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων της Navios Holdings:

“Με την αναχρηματοδότηση που πέτυχε η εταιρεία θα αντιμετωπίσει επιτυχώς την αποπληρωμή 614,3 εκατ. δολαρίων που αφορούν σε υποθήκες πλοίων καθώς και την αποπληρωμή οφειλών 155 εκατ. που λήγουν τον Αύγουστο του 2022” και προσέθεσε:

“Για το 50% του νέου χρηματοδοτικού πακέτου η εταιρεία πέτυχε να έχει περίοδο χάριτoς για χρονικό διάστημα 18 μηνών”.

Η Naviοs Holdings έχει μειώσει τη μόχλευσή της κατά 39,3% ήτοι στα 722 εκατομμύρια από 1,18 δισ. στις 31 Δεκεμβρίου 2020.

Η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά Navios Maritime Partners γιγαντώθηκε μέσα στο 2021 αφού πρώτα απορρόφησε την Navios Containers και προσφάτως την εταιρεία με δεξαμενόπλοια Navios Acquisition.

Συνολικά διαχειρίζεται στόλο που αποτελείται από 177 πλοία, χωρητικότητας 18 εκατομμυρίων τόνων. Από αυτά 92 είναι δεξαμενόπλοια, 46 φορτηγά και 39 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Διαβάστε ακόμη

Έμα Ραντουκάνου: Οι «χρυσές» χορηγίες των Tiffany’s, Dior, Evian και η σύγκριση με τη Σαράποβα (pics)

Νέους μπελάδες στους ιδιοκτήτες φέρνει η υποχρεωτική ενεργειακή αναβάθμιση στα ακίνητα

Οι Αμερικανοί αγοράζουν από την Εθνική και… από τον Πατέλη, το Υπερταμείο πουλάει αεροδρόμια, η Ιντρακάτ αποκτά νέους μετόχους