Το πλοίο Aegean Myth της Arcadia Shipmanagement συμφερόντων των Παναγιώτη και Γιώργου Αγγελόπουλου πιστοποιήθηκε ως το πρώτο εγκεκριμένο πλοίο Ship Energy Efficiently Management Plan.

Το SEEMP Part III, ή αλλιώς το Ship Operational Carbon Intensity Plan, οριστικοποιήθηκε με τις τελευταίες τροποποιήσεις στο Παράρτημα VI της MARPOL με τις σχετικές κατευθυντήριες γραμμές στο MEPC 78 να οριστικοποιούνται τον περασμένο μήνα. Απαιτεί από τους πλοιοκτήτες και τους διαχειριστές να παρακολουθούν, να αναφέρουν και να επαληθεύουν ετησίως τις εκπομπές CO2 για όλα τα πλοία μεγαλύτερα από 5.000 GT.

Αποτελεί ένα έγγραφο του πλοίου, ένα δυναμικό και τακτικά επικαιροποιημένο τριετές σχέδιο υλοποίησης που περιγράφει πώς ένα πλοίο θα επιτύχει τον απαιτούμενο δείκτη έντασης άνθρακα (Carbon Intensity Indicator, CII) τα επόμενα τρία χρόνια, με ετήσιους στόχους, διαδικασίες αυτοαξιολόγησης και βελτίωσης και σχέδιο διορθωτικών ενεργειών σε περίπτωση κατώτερης βαθμολογίας.

«Είμαστε πολύ περήφανοι που είμαστε η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία που έλαβε έγκριση από τον κορυφαίο νηογνώμονα στον κόσμο, DNV, για το SEEMP Part III του στόλου μας, ξεκινώντας από το πλοίο μας, Aegean Myth», δήλωσε ο Δημήτριος Ματθαίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Arcadia Shipmanagement Co. Ltd.

«Στην Arcadia δεσμευόμαστε να παρέχουμε ασφαλή, βιώσιμη και αξιόπιστη μεταφορά πετρελαίου δια θαλάσσης. Πρωτοβουλίες όπως αυτή διευρύνουν τις αξίες της ασφάλειας και της περιβαλλοντικής αριστείας εφαρμόζοντας αποτελεσματικά συστήματα διαχείρισης για τη συμμόρφωση με τους εισερχόμενους κανονισμούς για την επίτευξη μιας συνεπής, αξιόπιστης και χωρίς περιβαλλοντικά συμβάντα απόδοσης.

Αυτή η έγκριση από την DNV σηματοδοτεί το πρώτο ορόσημο για την ομαλή συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του ΙΜΟ. Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε την Alpha Marine Consulting PC που μας υποστήριξε στην προετοιμασία του SEEMP Part III», πρόσθεσε.

«Η DNV συγχαίρει την Arcadia Shipmanagement που είναι η πρώτη εταιρεία που έλαβε έγκριση SEEMP Part III», δήλωσε ο Ιωάννης Χιωτόπουλος, Senior Vice President – Regional Manager SE Europe, Middle & Africa, DNV Maritime. «Αποδεικνύει την προθυμία τους να διασφαλίσουν ότι τα πλοία τους βρίσκονται μπροστά, τόσο όσον αφορά τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς όσο και την ευαισθησία τους στο περιβάλλον.

Επιπλέον, το γεγονός πως μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε την προετοιμασία και την έγκριση του SEEMP Part III τόσο γρήγορα έπειτα από το MEPC αποδεικνύει το εξαιρετικό ομαδικό πνεύμα και την αποτελεσματικότητα των νέων ψηφιακών εργαλείων μας. Το CII θα απαιτήσει περισσότερο από τη ναυτιλιακή βιομηχανία όσον αφορά τη συλλογή και την ανταλλαγή δεδομένων.

Στην DNV, έχουμε επενδύσει στην ανάπτυξη των ικανοτήτων και των υπηρεσιών μας για αυτό το νέο καθεστώς, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης ενός συνόλου ψηφιακών λύσεων που θα κάνουν τη συμμόρφωση όσο το δυνατόν πιο απλή και διαφανή για τους πελάτες μας», πρόσθεσε.

Η DNV κυκλοφόρησε πρόσφατα το δωρεάν SEEMP III Generator Tool για τους πελάτες της DNV. Το σύστημα μπορεί να προτείνει μέτρα ενεργειακής απόδοσης και να βοηθήσει τους διαχειριστές των πλοίων να επιτύχουν το απαιτούμενο CII. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση της χρήσης του χαρτιού και μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από διαχειριστές πλοίων όσο και από τρίτα συμβαλλόμενα μέρη που εργάζονται για εκ μέρους πελατών της DNV DCS.

Διαβάστε ακόμη:

Πώς στέκεται η Ελλάδα στη νέα παγκόσμια επενδυτική καταιγίδα

Intrakat: Σε Μπάκο, Καϋμενάκη, Εξάρχου το 31,7% – Ποσοστό αποκτούν οι εφοπλιστές Αγγέλου – Γκότσης (upd)

Φράγκου – Μαρινάκης: Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν πολύ σημαντικό ρόλο στους καιρούς της ενεργειακής κρίσης