Σε κερδοφόρα ρότα συνεχίζει η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά StealthGas συμφερόντων Χάρη Βαφειά. Τα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς υγραερίου-LPG παραμένουν θετικά, και η ζήτηση αυξάνει παρά το αβέβαιο γεωπολιτικό περιβάλλον.

Τα καθαρά κέρδη για το 9μηνο του 2022 ανήλθαν στα 26,5 εκατομμύρια δολάρια έναντι 3,6 το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ποσοστό αύξησης 636,1%!.

Τα έσοδα ανήλθαν στα 110 εκατομμύρια μειωμένα κατά 4,2 εκατ. ή 3,7% και αυτό οφείλεται κυρίως στη μείωση του μεγέθους του στόλου.

Τα έξοδα ταξιδιού και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων στο 9μηνο ήταν 15,6 εκατ. και 40,3 εκατ. αντιστοίχως σε σύγκριση με 17,4 και 46,4 εκατ. πέρσι.

Σε επίπεδο γ’ τριμήνου τα κέρδη ανήλθαν σε 6,7 εκατ. δολάρια έναντι 1,2 εκατ. το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα, ποσοστό αύξησης 458,3%. Τα έσοδα ανήλθαν σε 34,9 εκατ. έναντι 37,5 το γ’ τρίμηνο του 2021 ενώ ο στόλος μειώθηκε από 41 πλοία το 2021 σε 34.

Ο στόλος αν και με λιγότερα πλοία απέφερε περισσότερα κέρδη από πέρσι λόγω της καλύτερης ναυλαγοράς.

Τα έξοδα ταξιδιού και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων για το γ’ τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 6,8 εκατ. και 14,1 αντίστοιχα έναντι 4,5 εκατ. και 15,5 το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021. Η αύξηση των εξόδων κατά 3,3 εκατ. αποδίδεται στον υψηλότερο αριθμό πλοίων στην spot αγορά και ειδικότερα στην αύξηση των εξόδων λόγω της ανατίμησης της τιμής του πετρελαίου.

H εταιρεία προχώρησε στη ναύλωση 11 πλοίων από τρεις μήνες έως τρία χρόνια με τα έσοδα από αυτές τις συμβάσεις να υπολογίζονται στα 90 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με Μίκαελ Τζόλιφ πρόεδρο της εταιρείας «η StealthGas παραμένει επικεντρωμένη στην αξιοποίηση της μεγάλης ρευστότητάς της ώστε να ανανεώνει και να αναπτύσσει τον στόλο της προς όφελος των μετόχων και των πελατών της».

Διαβάστε ακόμη:

Πώς να παίρνουμε τις σωστές αποφάσεις. Ενα μεγάλο επιστημονικό μυστήριο

Αναγνωστάκης (Boehringer Ingelheim): Το επενδυτικό πλάνο των €100 εκατ. και το νέο στρατηγικό σχέδιο

Ηλεκτροκίνηση: «Φορτίζω Παντού» και «πράσινα ταξί» μέχρι τα τέλη του έτους