Καθαρά κέρδη ρεκόρ όλων των εποχών ύψους 43 εκατ. δολαρίων για το εννεάμηνο που αντιστοιχούν σε βασικό κέρδος ανά μετοχή 1,12 δολάρια κατέγραψε η StealthGas συμφερόντων του Χάρη Βαφειά.

Η ισχυρή κερδοφορία συνεχίστηκε και κατά το τρίτο τρίμηνο με καθαρά κέρδη ύψους 15,7 εκατ. δολαρίων για την περίοδο των τριών μηνών που αντιστοιχούν σε βασικά κέρδη ανά μετοχή 0,41 δολάρια, αύξηση 134% σε σχέση με πέρυσι.

Ειδικότερα:

Σημαντικά αυξημένη κάλυψη της περιόδου. Περίπου το 50% των ημερών απασχόλησης του στόλου για το 2024 είναι εξασφαλισμένο με χρονοναυλώσεις περιόδου, με το σύνολο των ημερών απασχόλησης του στόλου για όλες τις επόμενες περιόδους να αποφέρει περίπου 200 εκατ. δολάρια (εξαιρουμένων των πλοίων JV) σε συμβολαιοποιημένα έσοδα.

Επέκταση του προγράμματος επαναγοράς μετοχών κατά επιπλέον 10 εκατ. δολάρια και συνολικά 25 εκατ. δολάρια. Μέχρι σήμερα, έχουν επαναγοραστεί 3,9 εκατομμύρια μετοχές, δηλαδή πάνω από το 10% των μετοχών που βρίσκονται σε κυκλοφορία.

Μείωσε μαζικά το χρέος κατά 150 εκατ. δολάρια από 277,1 εκατ. δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2022, καθαρά από τα αναβαλλόμενα χρηματοοικονομικά έξοδα, σε 127,7 εκατ. δολάρια στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Έσοδα 34,7 εκατ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο του 23′ παρά τη μείωση του αριθμού των πλοίων του στόλου από 34 πλοία στο τέλος του γ’ τριμήνου του 22′ σε 27 πλοία στο τέλος του γ’ τριμήνου του 23′.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Χάρης Βαφιάς σχολίασε:

«Το 2023 αποδείχθηκε μια τεράστια χρονιά για τη ναυτιλία φυσικού αερίου συνολικά και ειδικά για τη StealthGas. Μέχρι στιγμής, για τους πρώτους εννέα μήνες του 2023 έχουμε παρουσιάσει την ισχυρότερη επίδοση που έχουμε καταγράψει ποτέ, με βασικό κέρδος ανά μετοχή 1,12 δολάρια. Για το τρίτο τρίμηνο, σε ένα τρίμηνο που κανονικά θα ήταν ένα εποχικά αδύναμο τρίμηνο, αναφέραμε καθαρά κέρδη ύψους 15,7 εκατ. δολαρίων, το δεύτερο καλύτερο τρίμηνο στην ιστορία, το οποίο ξεπερνά μόνο το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Καθώς η αγορά σταθεροποιείται, εκμεταλλευτήκαμε τη δυναμική και συνάψαμε μια σειρά από ναυλώσεις μακράς διάρκειας, ορισμένες με διάρκεια έως και τρία χρόνια, εξασφαλίζοντας έτσι μέρος των μελλοντικών μας εσόδων. Έτσι, επεκτείναμε τη διάρκεια της συμβατικής μας κάλυψης σε ποσοστό άνω του 50% για το 2024» και προσέθεσε:

«Επίσης, μέρος της στρατηγικής μας είναι η απομόχλευση, και μέχρι στιγμής κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους έχουμε μειώσει περισσότερο από το μισό το ανεξόφλητο χρέος μας, αποπληρώνοντας 151 εκατομμύρια δολάρια και μειώνοντας σημαντικά τα έξοδα μας για τα επιτόκια στη διαδικασία αυτή, ενώ ταυτόχρονα διατηρούμε 15 από τα 27 πλοία χωρίς χρέος.

Ταυτόχρονα επιδιώξαμε να επεκτείνουμε την επαναγορά μετοχών με επιπλέον 10 εκατ. δολάρια, καθώς χρησιμοποιήσαμε τα αρχικά 15 εκατ. δολάρια, και σε σύντομο χρονικό διάστημα έχουμε μέχρι στιγμής επαναγοράσει πάνω από το 10% των μετοχών που βρίσκονται σε κυκλοφορία με στόχο την επιστροφή αξίας στους μετόχους μας.

Η αγορά παραμένει σταθερή καθώς εισερχόμαστε στους εποχικά ισχυρότερους χειμερινούς μήνες και είναι ζωηρή για τα πλοία μεγαλύτερου μεγέθους, σε κάτι που ελπίζουμε ότι θα αποδειχθεί μια εύστοχη διαφοροποίηση του στόλου με την προσθήκη πλοίων μεγαλύτερου μεγέθους. Πιστεύουμε ότι είμαστε σε καλή θέση για να επωφεληθούμε από τις ισχυρές αγορές και να συνεχίσουμε να δημιουργούμε αξία για τους μετόχους».

Διαβάστε ακόμη:

ΕΥ: 1 στους 3 εργαζόμενους σκέφτεται να παραιτηθεί τους επόμενους 12 μήνες (πίνακες)

Χατζηδάκης: Η ελληνική οικονομία ακόμη πιο ψηλά

Κωστής Φραγκούλης: «Ευγνώμονες και υπερήφανοι που η χώρα μας παραμένει η κορυφαία δύναμη στον κόσμο στη Ναυτιλία» (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ