Μετά από πολλά επεισόδια στο σίριαλ για την ανάθεση εκτέλεσης δρομολογίων στην γραμμή Πειραιάς – Μήλος – Θήρα – Ανάφη – Ηράκλειο – Σητεία – Κάσος – Κάρπαθος – Διαφάνι Καρπάθου – Χάλκη – Ρόδος όπου την διεκδικούσαν η Seaspeed Lines με το πλοίο Olympus και η ΑΝΕΚ με το Πρέβελης που την εξυπηρετεί τα τελευταία 13 χρόνια , η λύση δόθηκε πρόσφατα από το ΣτΕ το οποίο αποφάσισε να κατοχυρώσει την γραμμή δημόσιας υπηρεσίας στην πρώτη ενδιαφερομένη.

Χτες 11 Ιουλίου 2022 και ώρα 18:00 ήταν προγραμματισμένη η πρώτη αναχώρηση του πλοίου όμως αυτή ματαιώθηκε με τους επιβάτες της γραμμής να ξεμένουν στον μώλο. Η εταιρεία του σύμφωνα με τις δηλώσεις του υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Κώστα Κατσαφάδου μόλις χτες το πρωί παρέλαβε τα πιστοποιητικά του πλοίου από τον ρωσικό Νηογνώμονα. Ακολούθησε επιθεώρηση από πιστοποιημένα για αυτές τις επιθεωρήσεις στελέχη του Λιμενικού Σώματος βάσει ευρωπαϊκής Οδηγίας που αφορά είναι τις διεθνείς γραμμές και αυτές της Κρήτης. Σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις η συγκεκριμένη επιθεώρηση έπεται της έκδοσης των πιστοποιητικών. Βρέθηκαν ελλείψεις στο πλοίο σύμφωνα με πληροφορίες από κύκλους του Λιμενικού και για αυτό του απαγορεύτηκε ο απόπλους.

Ο χρόνος αποκατάστασης αυτών ελλείψεων είναι άγνωστος και μπροστά στο ενδεχόμενο τα νησιά Καρπάθος, Κάσος και Ανάφη να μείνουν χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά μέσα στην καρδιά της θερινής περιόδου, συγκλήθηκε σήμερα το πρωί σύσκεψη στο ΥΝΑΝΠ όπου εξετάσθηκαν εναλλακτικές λύσεις εξυπηρετήσεις των νησιών. Σύμφωνα με πληροφορίες νέα σύσκεψη θα συγκληθεί μετά το μεσημέρι για να παρθούν οριστικές αποφάσεις.

Για σήμερα δρομολόγιο θα κάνει το Blue Star Patmos, όπως κάθε Τρίτη τα τελευταία 5 χρόνια.

Διαβάστε ακόμη

Η υπουργός ονειρεύεται, Ισραηλινοί επενδυτές κοιτούν την Πέρδικα, η CVC, η THI και η Equinix την Ελλάδα και το ΤΑΙΠΕΔ… τα δάση

Coinbase: Τι συμβαίνει με τον «τιτάνα των κρυπτονομισμάτων;» (pic)

Απάτες με «εικονικά» ενοίκια στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ