Μεσοσταθμικές αυξήσεις ύψους 14% στα τιμολόγια για την παροχή υπηρεσιών ετοιμάζει η Cosco στο λιμάνι του Πειραιά. Αυτή την χρονική περίοδο βρίσκεται σε διαβουλεύσεις με τους χρήστες του λιμανιού ήτοι τη Διεθνή Ναυτική Ένωση και τις μεγάλες Liners εταιρείες που διαχειρίζονται πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Σύμφωνα με κινεζικούς κύκλους οι αυξήσεις είναι αναγκαίες λόγω του κόστους των επενδύσεων που έχει στο λιμάνι για τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, την ψηφιοποίηση του λιμανιού, την αύξηση του εργατικού κόστους αφού την τελευταία 5ετία έχει αυξηθεί ο όγκος φορτίων άρα χρειάζονται περισσότεροι εργαζόμενοι, ενώ υπάρχει και η τεράστια αύξηση στο κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας.

Υπάρχουν αντιδράσεις για τις αυξήσεις σε μία εποχή που το κόστος της εφοδιαστικής αλυσίδας έχει εκτοξευθεί στα ύψη επιβαρύνοντας το τελικό προϊόν και τον καταναλωτή.

Στο λιμάνι υποστηρίζουν ότι οι αυξήσεις είχαν προαναγγελθεί από το 2018: “Η Cosco ανέλαβε το λιμάνι του Πειραιά 2010. Για οκτώ χρόνια οι αυξήσεις ήταν μηδενικές. Το 2018 έγιναν αυξήσεις τριετούς διάρκειας. Όταν έληξε η 3τία οι Κινέζοι “πάγωσαν” τα τιμολόγια για έναν ακόμη χρόνο λόγω της πανδημίας” και προσθέτουν: “Οι διαβουλεύσεις μεταξύ των δύο πλευρών, λιμανιού και χρηστών συνεχίζονται. Πάντως οι οποίες αυξήσεις θα γίνουν από τον προσεχή Απρίλιο”.

Διαβάστε ακόμη

Blue Iris: «Πράσινο» από το ΥΠΕΝ για την επένδυση των Αράβων στη Μύκονο, εν αναμονή του ΣτΕ για το μπλόκο από τον δήμο

Οι προβλέψεις Peanut για την ακρίβεια, οι συζητήσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος, οι τραπεζίτες του Λονδίνου πάνε κάλπες και η… Goldman Sachs των φτωχών 

Αρκάντι Αμπράμοβιτς: Ο διάδοχος του Ρώσου κροίσου στις business και το ποδόσφαιρο (pics)