Στην απόφαση να κρατήσει σταθερά τα τιμολόγια παροχής λιμενικών υπηρεσιών προχώρησε η ΣΕΠ-Cosco στηρίζοντας την ελληνική οικονομία και το εισαγωγικό-εξαγωγικό εμπόριο. Η εταιρεία που διαχειρίζεται τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά τα τελευταία 11 χρόνια ενημέρωσε σήμερα τους πελάτες της που είναι ναυτιλιακές εταιρείες για την απόφασή της.

“ Αν και είχε η ΣΕΠ-Cosco το δυνητικό δικαίωμα να προχωρήσει σε αύξηση της τιμής τ ων τιμολογίων της επέλεξε να μην το κάνει και να τα κρατήσει σταθερά. Αυτό δείχνει το υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο το οποίο βρίσκεται σε δεινή θέση λόγω της πανδημίας” επισημαίνουν στο Newmoney κύκλοι της Cosco:

“Και πάγωσε τα τιμολόγια ενώ τ ο 2020 είχε μείωση εσόδων λόγω της πανδημίας. Πρόκειται για γενναία στήριξη της ελληνικής οικονομίας”.

Σύμφωνα με πληροφορίες τις επόμενες ημέρες αναμένεται να λάβει παρόμοια απόφαση παγώματος των τιμολογίων και ο ΟΛΠ.

Είναι εμφανές ότι οι Κινέζοι αποζητούν πλέον την “επιχειρηματική ειρήνη” προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για την κατασκευή της προβλήτας IV που θα εκτόξευση την δυνατότητα του Πειραιά στη διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων από τα 5 εκατομμύρια στα 10 εκατομμύρια.

Στα μέσα του περασμένου υπήρξε συνάντηση του προεδρίου του ΕΒΕΠ με επικεφαλής τον Βασίλη Κορκίδη και του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου της ΟΛΠ ΑΕ Άγγελου Καρακώστα παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη και του υφυπουργού Κώστα Κατσαφάδου.

Η συνάντηση έγινε σε ουδέτερο γήπεδο και πιο συγκεκριμένα στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Ανταλλάχθηκαν, παρουσία και του δ/ντος συμβούλου της ΟΛΠ ΑΕ, Άγγελου Καρακώστα, θέσεις και απόψεις για τα μείζονος σημασίας ζητήματα που απασχολούν τις παραγωγικές τάξεις σχετικά με την επένδυση και τη λειτουργία στο λιμάνι του Πειραιά που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΥΝΝΠ.

Στη συνάντηση είχε τεθεί το θέμα των χρεώσεων από την ΟΛΠ ΑΕ στους χρήστες και ζητήθηκε η μείωση του τιμήματος της κάρτας εισόδου στο λιμάνι, η επέκταση της δωρεάν παραμονής των εμπορευματοκιβωτίων προς εξαγωγή, από τις επτά στις δώδεκα ημέρες, της επανεξέτασης των χρεώσεων στη ναυπηγοεπισκευή και τους δεξαμενισμούς, λόγω των σοβαρών προβλημάτων που έχει δημιουργήσει η πανδημία στις επιχειρήσεις υποστήριξης της ναυτιλίας.

Επίσης, τέθηκε το θέμα της αποκατάστασης και αναβάθμισης των εγκαταστάσεων της ΝΕΖ στο Πέραμα, οι οποίες όμως αναμένεται να ολοκληρωθούν σε δύο χρόνια.

Προτάθηκε και συμφωνήθηκε η συγκρότηση ad hoc ομάδας εργασίας Ε.Β.Ε.Π.-ΟΛΠ για όλα τα εκκρεμή θέματα, καθώς και για κοινές μελλοντικές ενέργειες σχετικά με e-business, e-commerce, market awareness και κυρίως το «άνοιγμα των κοντέινερς» μεταφόρτωσης με τη δυνατότητα μέρους της μεταποίησης να γίνεται στη Χώρα μας, πριν προωθηθεί στον τελικό προορισμό.

Από την πλευρά, του ο εκπρόσωπος της ΟΛΠ-COSCO, κ. Άγγελος Καρακώστας, διαβεβαίωσε για την μη ίδρυση θυγατρικής εταιρίας εφοδιασμού πλοίων, ενώ δεσμεύτηκε να απαντήσει σε προτάσεις φορέων για τη στήριξη των ελληνικών εφοδιαστικών και άλλων επιχειρήσεων, που η ανταγωνιστικότητα και η εξωστρέφειά τους εξαρτάται από «υπεραπλοποιημένες διαδικασίες» πρόσβασής τους από το λιμάνι του Πειραιά, σε κάθε πλοίο, σε κάθε μέρος του κόσμου.

Διαβάστε ακόμη

Το θρίλερ της ΕΛΛΑΚΤΩΡ και ο εισαγγελέας, ο πονοκέφαλος της Εθνικής Τράπεζας και το happy end για το Hydra Beach 

Ισκαντάρ Σάφα: Ο «Σάντυ» και οι «βόμβες βυθού» στα ρηχά του Σκαραμαγκά (pics)

Βest Western: Στην Άνδρο το έκτο ξενοδοχείο στην «ομπρέλα» της στην Ελλάδα (pics)