Μπαράζ επενδύσεων σε ναυπηγήσεις πλοίων ανακοίνωσε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά της Νέας Υόρκης Costamare, συμφερόντων οικογένειας Κωνσταντακόπουλου.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Υλοποιεί δύο συμβόλαια για ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
  • Υλοποιεί options για ναυπήγηση έξι επιπλέον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
  • Ανακοίνωσε τη χρονοναύλωση και των οκτώ νεότευκτων
  • Ανακοίνωσε την παραλαβή επτά φορτηγών πλοίων

Αναλυτικά: Τα δύο container vessels είναι μεταφορικής ικανότητας 13.000 κουτιών. Από τα άλλα έξι, δύο είναι μεταφορικής ικανότητας 13.000 κουτιών και τα άλλα τέσσερα 15.000 εμπορευματοκιβωτίων. Η παράδοση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ του γ’ τριμήνου του 2023 και του α’ τριμήνου του 2024.

Με την παραλαβή τους είναι χρονοναυλωμένα από μεγάλη εταιρεία Liner. Η χρηματοδότηση γίνεται με ίδια κεφάλαια και με δανεισμό.

Όσον αφορά τα φορτηγά πλοία η εταιρεία έχει ήδη παραλάβει τα: m/v Soho Trader, ναυπηγήσεως 2015-μεταφορικήςικανότηατς 63.473 dwt και έχει συμφωνήσει την αγορά των:

  • m/v Soho Merchant, ναυπηγήσεως 2015- 63.800 dwt
  • m/v Star Damon,ναυπηγήσεως 2012- 63.227 dwt
  • m/v George P, ναυπηγήσεως 2012- 81.569 dwt
  • m/v Egyptian Mike, ναυπηγήσεως 2011- 81.601 dwt
  • m/v Belnor, ναυπηγήσεως 2010- 58.018 dwt και
  • m/v Belstar, ναυπηγήσεως 2009-57.970 dwt

Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ Δεκεμβρίου 2021 και Ιανουαρίου 2022. Η αγορά χρηματοδοτείται με ίδια κεφάλαια και με τραπεζικό δανεισμό.

Ο Γρηγόρης Ζήκος Chief Financial Officer της Costamare δήλωσε:

«Είμαστε χαρούμενοι να ανακοινώσουμε την επέκταση του στόλου μας με σύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και την χροναύλωσή τους που υποστηρίζεται από μακροπρόθεσμες ναυλώσεις.

Κατά τη διάρκεια του έτους ναυλώσαμε συνολικά 47 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προσθέτοντας έσοδα 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. Συμπεριλαμβανομένων των νέων συμβάσεων για τα δύο νεότευκτα που συνήφθησαν πρόσφατα μέσω άσκησης options τα συνολικά έσοδα ανέρχονται σε 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Η σταθμισμένη μέση διάρκεια χρονοναύλωσης για τον στόλο είναι 6,3 έτη.

Ταυτόχρονα επεκτείνουμε τον στόλο μας ξηρού χύδην φορτίου, φέρνοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων που κατέχουμε σε 44, υλοποιώντας εκτελώντας την απόφασή μας να επενδύσουμε στον κλάδο όπου η προσφορά περιορίζεται από ένα χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση καθοδηγείται από την αύξηση δαπανών για υποδομές και κατανάλωση εμπορευμάτων».

Διαβάστε ακόμη:

Chelsea FC Women: Έφεραν 41.000 εισιτήρια στο Γουέμπλεϊ και πήραν πριμ μόνο… 25.000 λίρες

Συνάντηση Χένρι Χόλτερμαν με Κυριάκο Μητσοτάκη

Δώρο Χριστουγέννων – Υγειονομικοί: Πότε δίνεται, οι δικαιούχοι και ποιοι αποκλείονται (vid)