Σε τροχιά ολοένα και μεγαλύτερης κερδοφορίας πλέει η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Costamare, με επικεφαλής τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο. Κατέγραψε κερδοφορία το γ’ τρίμηνο που είναι η μεγαλύτερη από την ημέρα εισαγωγής της στη χρηματιστηριακή αγορά.

Τα καθαρά έσοδα το γ’ τρίμηνο ανήλθαν στα 107 εκατομμύρια δολάρια, ήτοι $0,89 ανά μετοχή, έναντι 107,4 ή $0,87 ανά μετοχή το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Η ρευστότητα το γ΄ τρίμηνο ανήλθε στα 897,3 εκατομμύρια δολάρια έναντι 557,8 το γ΄ τρίμηνο του 2021. Τα έσοδα ανήλθαν στα 290 εκατομμύρια.

Το ίδιο χρονικό διάστημα ναυλώθηκαν 11 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για χρονική περίοδο 60 – 64 μηνών, έως το 2030.

Ο Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., σχολίασε: «Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου τα έσοδα έφτασαν περίπου τα 290 εκατομμύρια δολάρια και το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα έφτασε τα 107 δολάρια εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με 216 εκατ. δολάρια και 82 εκατ. δολάρια για την ίδια περίοδο πέρυσι.

Στο τέλος του τριμήνου, τα ταμειακά διαθέσιμα τα υπόλοιπα ανήλθαν σε περίπου 745 εκατ. δολάρια και η συνολική ρευστότητα, συμπεριλαμβανομένων των μη αναληφθέντων πιστωτικών γραμμών, ήταν πάνω από 890 εκατ. δολάρια», και συνέχισε:

«Εστιάζοντας στην αύξηση της ορατότητας και της συμβατικής μας βάσης ταμειακών ροών, ναυλώσαμε πρόσφατα σε κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών συνολικά 11 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με υφιστάμενες ναυλώσεις που έληγαν αρχικά μεταξύ 2023 και 2025. Επτά από αυτά τα πλοία ναυλώθηκαν για περίοδο που κυμαίνεται από τέσσερα έως πέντε έτη, αρχής γενομένης από το 2025 και μετά, ενώ τα υπόλοιπα πλοία, με προθεσμιακή έναρξη το 2023 και το 2024.

Οι νέες ναυλώσεις αυξάνουν τα συμβατικά μας έσοδα κατά περίπου 420 εκατ. δολάρια και έχουν ως αποτέλεσμα την πρόσθετη κάλυψη των ναυλώσεων κατά περίπου 4,5 ετών».

Για την εικόνα της ναυλαγοράς επισημαίνει: «Όσον αφορά την αγορά εμπορευματοκιβωτίων, ο όγκος των φορτίων έχει υποχωρήσει σε διάφορες εμπορικές γραμμές, αφού το κόστος ενέργειας και ο πληθωρισμός επηρεάζουν τις καταναλωτικές δαπάνες. Η καθορισμένη δραστηριότητα βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα και η πλειονότητα των νέων ναύλων είναι για βραχυπρόθεσμη απασχόληση. Οι τιμές των ναύλων έχουν υποστεί πιέσεις, αν και παραμένουν σε κερδοφόρα επίπεδα.

Στην αγορά χύδην ξηρού φορτίου, οι τιμές για τα μεγέθη των πλοίων μας παραμένουν κερδοφόρες, ιδίως για τους πλοιοκτήτες που εισήλθαν στην αγορά το προηγούμενο έτος. Αισθανόμαστε άνετα με τη μακροπρόθεσμη δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης στον τομέα, και θεωρούμε οποιαδήποτε πιθανή αποδυνάμωση των αξιών των περιουσιακών στοιχείων ως μια επιτακτική ευκαιρία αγοράς.

Βάσει της αυξημένης ρευστότητας και της κάλυψης της ναύλωσης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, επικεντρωνόμαστε σε νέες επενδύσεις, ευκαιρίες στον τομέα της ναυτιλίας, που έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν αυξημένες αποδόσεις με αποδεκτά επίπεδα κινδύνου.

Διαβάστε ακόμη

UBS: Η Ρωσία επιστρέφει στη συμφωνία για τα σιτηρά αλλά οι φόβοι παραμένουν – Οι επιλογές των επενδυτών

CNBC: Νέα αύξηση των επιτοκίων της FED – Τον Μάρτιο θα «κλείσει» ο κύκλος

Το αυθεντικό Οrient Express επιστρέφει με τη διαδρομή Παρίσι – Κωνσταντινούπολη