Να πρυτανεύσει η κοινή λογική και να προστατευθεί το συλλογικό συμφέρον έστω και την ύστατη αυτή στιγμή, ζητά η Διεθνής Ναυτική Ένωση μετά το έμφραγμα στο λιμάνι του Πειραιά από την 48ωρη απεργία που κήρυξαν για σήμερα 1η Δεκεμβρίου και αύριο 2 Δεκεμβρίου Σωματείου ΕΝΕΔΕΠ.

Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της «δεδομένου ότι ο εμπορικός λιμένας Πειραιώς παρέμεινε κλειστός από την Κυριακή 28η Νοεμβρίου και ώρα 15:00 μμ., λόγω των ισχυρών νότιων ανέμων και της συνακόλουθης αδυναμίας παροχής πλοηγικών υπηρεσιών, 10 mother vessels και 11 feeders έχουν ήδη καταπλεύσει στο αγκυροβόλιο Πειραιώς εν αναμονή φορτοεκφόρτωσης, ενώ παράλληλα έχει δημιουργηθεί ένας ασφυκτικός συνωστισμός εμφόρτων και κενών εμπορευματοκιβωτίων στις λιμενικές εγκαταστάσεις» και προσθέτουν:

«Ευρισκόμενοι προ των πυλών της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, η συμφόρηση των εμπορικών πλοίων και ο εγκλωβισμός των -εισαγόμενων και προς εξαγωγή- φορτίων δημιουργούν αφόρητες πιέσεις στην εθνική εφοδιαστική αλυσίδα και συνθήκες ασφυξίας στους Έλληνες Εξαγωγείς & Εισαγωγείς, στην εγχώρια αγορά και αναπόδραστα στην Οικονομία της Χώρας μας.

Τούτων λεχθέντων, η Διεθνής Ναυτική Ένωση, διαπνεόμενη από μέγιστο αίσθημα ευθύνης, ζητεί να πρυτανεύσει η κοινή λογική και να προστατευθεί το συλλογικό συμφέρον έστω και την ύστατη αυτή στιγμή, καθότι άπαντες οι εμπλεκόμενοι είμαστε κρίκοι της ίδιας αλυσίδας και ως γνωστόν κάθε αλυσίδα είναι τόσο ισχυρή όσο ο πιο αδύναμος κρίκος της».

Η Δ.Ν.Ε έστειλε χθες το βράδυ επιστολή-έκκληση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη, προκειμένου όπως ανέφερε «να διαφυλάξει την επιχειρησιακή λειτουργία του εμπορικού λιμένος Πειραιώς, όπως αυτή προβλέπει ο Νόμος 4808/2021 (ΦΕΚ 101/Α/19-6-2021) και συγκεκριμένα το Άρθρο 93 περί της υποχρέωσης προστασίας του δικαιώματος στην εργασία για τους Εργαζόμενους που δεν απεργούν και το Άρθρο 95 περί του Προσωπικού ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας στις επιχειρήσεις Κοινής Ωφέλειας».

Διαβάστε ακόμη

ΔΕΗ: Άνω των €9 δισ. οι επενδύσεις την επόμενη 5ετία

Χρηματιστήριο: Επιφυλακτικό ξεκίνημα για τον Δεκέμβριο με κέρδη 1,1% για το Γενικό Δείκτη 

Economist: Ποια είναι η ακριβότερη πόλη στον κόσμο για να ζει κανείς το 2021