Ο Ανίλ Σάλμα ακολουθεί πιστά τον κανόνα του. Με την εμπειρία που έχει και ως πλοιοκτήτης, έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι υπό τις υπάρχουσες συνθήκες τα πιο αποδοτικά πλοία είναι κυρίως τα μεσαίας ηλικίας, γεγονός με το οποίο, όσο περνάει ο καιρός, συμφωνούν πολλοί εφοπλιστές, μεταξύ των οποίων και Έλληνες.
Στο πλαίσιο αυτό προχώρησε μέσω της ναυτιλιακής του εταιρείας Lila Global στην αγορά δύο φορτηγά capesize από τον στόλο της Maran Dry Management συμφερόντων της Μαρία Αγγελικούση ναυπηγημένα το 2006, μεταφορικής ικανότητας 172.000 dwt το καθένα, με συνολικό κόστος σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους τα 36 εκατομμύρια δολάρια.
Με τις δύο αυτές αγορές, η Lila Global ενίσχυσε τον στόλο της, φτάνοντας τους 12 capesize bulkers. Η εταιρεία με 36 συνολικά πλοία διαφόρων τύπων έχει ως φιλοσοφία τη συνεχή βελτιστοποίηση της χρήσης ενός στόλου μεικτής ηλικίας για να μειώσει τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο και να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών.
Ο Ανίλ Σάλμα σε πρόσφατη συνέντευξη του στο business stories είχε σχολιάσει: «Τα τελευταία χρόνια έχουμε διαπιστώσει πόσο σημαντικοί παράγοντες, όπως οι μακροοικονομικοί, γεωπολιτικοί και περιβαλλοντικοί, έχουν γίνει πιο συχνοί και επιδραστικοί στη ναυτιλία. Από την πανδημία COVID-19 έως τις παγκόσμιες συγκρούσεις, συμπεριλαμβανομένων των συνεχιζόμενων αναταραχών από τους Χούθι, αυτά τα γεγονότα έχουν προκαλέσει απρόβλεπτες διακυμάνσεις στις αγορές ναυτιλίας, όπως τα τάνκερ, τα κοντέινερ και τα ξηρά χύμα. Η φύση αυτών των διακυμάνσεων έχει αλλάξει. Αυτό που κάποτε εθεωρείτο σπάνιος “μαύρος κύκνος” τώρα φαίνεται σαν να είναι ένας επαναλαμβανόμενος κύκλος» για να προσθέσει:
«Σε αυτό το περιβάλλον οι πλοιοκτήτες που μπορούν να προσαρμοστούν γρήγορα και να τοποθετήσουν τα πλοία τους στρατηγικά είναι οι πιο ωφελημένοι. Οταν η ζήτηση αυξάνεται, τα πλοία που είναι έτοιμα να την καλύψουν απολαμβάνουν καλύτερες αποδόσεις. Αυτό είναι φανερό σε διάφορους τομείς και ευθυγραμμίζεται καλά με την κεντρική μας εξειδίκευση: τα παλαιά και μεσαίας ηλικίας πλοία».
Με την πώληση των δύο φορτηγών πλοίων Maran Dry, διαχειρίζεται στόλο που αποτελείται από 39 capesize bulkers και δεν έχει βάλει παραγγελίες ναυπήγησης.
Διαβάστε ακόμη
Πλειστηριασμοί: Άλλαξαν χέρια οικόπεδα του Βωβού και της οικογένειας Χατζηιωάννου (pics)
Ιταλία: «Πράσινο» από την Αρχή Ανταγωνισμού στην εξαγορά της 2i Rete Gas από την Italgas
Goldman Sachs: Αυξάνει τις προβλέψεις για τα credit spreads λόγω δασμών και οικονομικής αβεβαιότητας
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα