Ενώ η κρουαζιέρα συνεχίζει να ταλανίζεται από την πανδημία έχοντας υποστεί τεράστιες οικονομικές ζημιές, πολλών δισεκατομμυρίων, στην Ελλάδα εντείνεται η κόντρα μεταξύ του υπουργού Τουρισμού και της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας.

Αιτία είναι η πρόθεση του Χάρη Θεοχάρη να συστήσει Εθνική Συντονιστική Επιτροπή Κρουαζιέρας, δημιουργώντας στην ουσία έναν παράλληλο πόλο.

Εκτός του ότι υπάρχει η ΕΕΚΦΝ, το υπουργείο Ναυτιλίας έχει ήδη συστήσει Επιτροπή Κρουαζιέρας. Στην ουσία θα υπάρξει μία πολυδιάσπαση. Ενδεικτικό της κόντρας είναι το γεγονός ότι στις συσκέψεις του υπουργείου Τουρισμού για το θέμα δεν έχει κληθεί η ΕΕΚΦΝ.

Επιστολή στον υπουργό Τουρισμού απέστειλε σήμερα ο Μιχάλης Λάμπρος πρώην αντιπρόεδρος της ΕΕΚΦΝ και με εμπειρία 60 ετών στην κρουαζιέρα.

Το newmoney.gr έχει στη διάθεσή του την επιστολή την οποία δημοσιεύει.

«Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Εύχομαι εσείς, η οικογένειά σας και οι συνεργάτες σας να είστε υγιείς και ασφαλείς.

Κατ’ αρχάς, θέλω να σας συγχαρώ για τον σωστό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζετε τα αξεπέραστα προβλήματα στον τομέα του Τουρισμού στη χώρα μας στην εποχή της πανδημίας, και είμαι βέβαιος ότι θα συνεχίσετε με τον ίδιο επιτυχημένο τρόπο και το υπόλοιπο διάστημα μέχρι την εξάλειψη της σκληρής αυτής δοκιμασίας.

Όμως κύριε Υπουργέ, θα μου επιτρέψετε να αναφερθώ στην πρόσφατη εισήγησή σας για τη δημιουργία επιτροπής συντονισμού της Κρουαζιέρας. Εθνική Συντονιστική Επιτροπή Κρουαζιέρας υπάρχει όπως γνωρίζετε, και ιδρύθηκε και λειτουργεί τα τελευταία χρόνια με πρωτοβουλία των συναρμοδίων Υπουργείων και της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), η οποία αποτελεί τον επίσημο εθνικό φορέα του τομέα της Κρουαζιέρας στη χώρα μας.

Εφόσον υπάρχει ήδη σε λειτουργία η Εθνική Συντονιστική Επιτροπή Κρουαζιέρας, διερωτόμεθα τι σκοπό θα εξυπηρετήσει μια νέα επιτροπή, όταν μάλιστα όπως πληροφορηθήκαμε πρόκειται να συγκροτηθεί με μέλη που δεν έχουν την απαραίτητη εμπειρία και εξειδίκευση στον τόσο δύσκολο και κρίσιμο χώρο της Κρουαζιέρας, ιδιαίτερα στη σημερινή δοκιμασία της οικονομίας μας με την πλήρη απραξία του κλάδου σε τοπικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο και επιπλέον δεν εκπροσωπούν επίσημους εθνικούς φορείς.

Με αυτές τις συνθήκες νομίζομε ότι μια νέα επιτροπή Κρουαζιέρας, το μόνο που θα προξενήσει είναι μια σύγχιση και αντιπαράθεση με την Εθνική Συντονιστική Επιτροπή Κρουαζιέρας και τα συναρμόδια Υπουργεία.

Η συνεχής παρουσία μου στην Ελληνική, στην Ελληνόκτητη και στην κρουαζιερόπλοιο ναυτιλία συμπληρώνει 61 χρόνια την 1η Μαρτίου του τρέχοντος έτους και με έχει διδάξει άπειρες εμπειρίες μέσα από δύσκολες εποχές δοκιμασιών όλων των κλάδων της ναυτιλίας μας και ιδιαίτερα του κλάδου της Κρουαζιέρας.

Είμαι βέβαιος ότι θα λάβετε σοβαρά υπόψιν σας το περιεχόμενο της παρούσης επιστολής μου και θα σταματήσετε τις διαδικασίες δημιουργίας δεύτερης Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας.

Με την άδειά σας, κοινοποιώ αντίγραφο της παρούσης επιστολής στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καθώς επίσης και στην Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας που υπήρξαν οι πρωτεργάτες για την ίδρυση και λειτουργία της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας.

Σας ευχαριστώ που είχατε την καλοσύνη να διαβάσετε την παρούσα επιστολή μου και σας εύχομαι και πάλι επιτυχίες στο έργο σας και ό,τι καλύτερο για το 2021.

Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία μπορώ να σας προσφέρω στον τομέα της Κρουαζιέρας εφόσον την χρειασθείτε εσείς και οι συνεργάτες σας στο Υπουργείο.»

Διαβάστε ακόμα

Σχεδόν καθολική η πτώση του τζίρου των εκπτώσεων για το λιανεμπόριο

ΕΛΤΑ: Η «χρυσή» εθελουσία και η επόμενη ημέρα για όσους εργαζόμενους παρέμειναν

«Τοπ luxury προορισμό της Μεσογείου» θέλει το Πόρτο Καρράς έως το 2025 ο Ιβάν Σαββίδης (pics)