Συνεχίζουν τις επενδύσεις τους στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων μέσα  στο 2022 οι Έλληνες πλοιοκτήτες. Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 9 Οκτωβρίου  έχουν δώσει ήδη 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 208 πλοίων εκ των οποίων 99 είναι φορτηγά (αξίας 2,178 δισεκατομμυρίων δολαρίων), 101 δεξαμενόπλοια ( 2,186 δισεκατομμυρίων ), τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 55 εκατ.), τρία υγραεριοφόρα (αξίας 9,1 εκατ.) και δύο άλλης κατηγορίας.

Σύμφωνα με το data base της Allied Shipping Research ακολουθούν οι Κινέζοι στη δεύτερη θέση με 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια για 169 πλοία εκ των οποίων 105 είναι φορτηγά αξίας 1,7 δισ., 42 δεξαμενόπλοια, αξίας 752,3 εκατ., δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 80 εκατ. και τέσσερα υγραεριοφόρα αξίας 29,5 εκατ.

Στην  τρίτη θέση ανέβηκε η Τουρκία σε απόσταση βέβαια, με 749 εκατομμύρια για 54 πλοία εκ των οποίων 23 φορτηγά, 22 δεξαμενόπλοια, τέσσερα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τρία υγραεριοφόρα.

Συνολικά μέσα στο 2022 έχουν δοθεί 31,9 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 1.476 πλοίων. Ειδικότερα τα περισσότερα ποσά έχουν δοθεί ως εξής:

– 11,2 δισ. για 544 δεξαμενόπλοια

-10,611 δισεκατομμύρια για 543 φορτηγά πλοία

-5,805 δισεκατομμύρια για 159 container vessels

-2,1 δισεκατομμύρια για 72 υγραεριοφόρα

Οι Έλληνες έχουν δώσει το 13,7% των κεφαλαίων που έχουν επενδυθεί μέχρι τώρα στην αγορά των μεταχειρισμένων και έχουν αποκτήσει το 14% των πλοίων που άλλαξαν χέρια. Στα φορτηγά έχουν αγοράσει το 18,2% και τα δεξαμενόπλοια το 18,5%.