Μετά την πρώτη κίνηση του ομίλου Latsco στην αγορά των φορτηγών πλοίων μεταφοράς  ξηρού φορτίου το 2016, όταν απέκτησε τέσσερα μεταχειρισμένα supramaxes, επεκτείνει περαιτέρω τον στόλο του. Πιο συγκεκριμένα, έβαλε παραγγελίες σε ιαπωνική γιάρδα για τη ναυπήγηση τριών ultramax φορτηγών χωρητικότητας 64.000 dwt το καθένα.

Και τα τρία πλοία θα τα διαχειρίζεται η MARLA Shipmanagement INC, ο βραχίονας ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου.

Πρόκειται για ένα ιστορικό ορόσημο, καθώς σηματοδοτεί τα πρώτα νεότευκτα ξηρού χύδην φορτίου της εταιρείας στην Ιαπωνία στα 70 χρόνια της ιστορίας της.

Στελέχη του ομίλου  σημείωσαν ότι τα προαναφερθέντα πλοία θεωρούνται από τα καλύτερα σχεδιασμένα  της κατηγορίας αυτής, είναι εξοπλισμένα με τις πιο οικονομικές μηχανές και με πολύ υψηλές προδιαγραφές. Η ποιότητα, η κουλτούρα και η τεχνογνωσία της Oshima διαδραμάτισαν κομβικής σημασίας  ρόλο στην απόφαση της Latsco να προχωρήσει σε αυτή την παραγγελία.

Η παραγγελία εντάσσεται το στρατηγικό σχέδιο της Latsco για περαιτέρω διαφοροποίηση του Ομίλου με ισχυρότερη παρουσία στον τομέα του ξηρού χύδην φορτίου. Η Latsco ελέγχει πλέον έναν στόλο υγροποιημένου φυσικού αερίου, υγραερίου, δεξαμενόπλοιων, χύδην φορτηγών πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων.

Διαβάστε ακόμη

Στεγαστικά δάνεια: Η πάταξη της φοροδιαφυγής «κλειδί» για θετικό ρυθμό πιστωτικής επέκτασης 

J.P. Morgan και Citi αυξάνουν τις τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες (πίνακας)

NOVA: Επιθετικές κινήσεις για αύξηση μεριδίων σε κινητή – τηλεόραση

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ