Η μεγαλύτερη εταιρεία Liners στον κόσμο, η  MEDITERRANEAN Shipping Co έβαλε παραγγελία για τη ναυπήγηση 10 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, διπλού καυσίμου,  στα ναυπηγεία της  Zhoushan Changhong International της Κίνας.

Θα έχουν  μεταφορική ικανότητα 10.300 teu με προδιαγραφές  να λειτουργούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο και με δυνατότητα καύσης μετά από  κατάλληλη  προσαρμογή  αμμωνίας και μεθανόλης.

Η παράδοσή τους έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2026 και το 2027.

Τον περασμένο Φεβρουάριο ο Όμιλος είχε δώσει άλλη παραγγελία για 10 πλοία με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), έτοιμα για χρήση μεθανόλης, χωρητικότητας 11.500 teu νεότευκτα πλοία που παρήγγειλε η MSC με κόστος  $120 εκατ. το καθένα. Τα εν λόγω νεότευκτα πρόκειται να είναι εξοπλισμένα με δεξαμενές υγροποιημένου φυσικού αερίου τύπου “C”, οι οποίες επιτρέπουν ευκολότερη μετασκευή για να λειτουργούν με μεθανόλη ή αμμωνία στο μέλλον.

Ο δείκτης ενεργειακής απόδοσης σχεδιασμού του νεότευκτων πλοίων είναι  περίπου 50% πιο κάτω από τον Φάση 3 του βασικού ορίου εκπομπών που καθορίζεται από τον Διεθνή Ναυτιλιακός Οργανισμός-ΙΜΟ.

Σύμφωνα με την Alphaliner, η MSC έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για 116 πλοία με συνδυασμένη χωρητικότητα πάνω από 1,4 εκατ. teu, που αντιπροσωπεύει το 27,8% του υπάρχοντος στόλου.

Η δεύτερη Maersk διαθέτει μόνο 33 πλοία, ή 404.800 teu, σε παραγγελία, τα οποία αποτελούν την 9,8% του υφιστάμενου στόλου της.

Διαβάστε ακόμη

Απόφαση Σκρέκα: Μπαίνει πλαφόν κέρδους σε 10 κατηγορίες προϊόντων (λίστα)

Τράπεζες: «Παράθυρο» ευκαιρίας για έξοδο στις αγορές – Οι δείκτες MREL και οι εκδόσεις

Γιατί παραιτούνται από τα δημόσια νοσοκομεία οι γιατροί

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ