Το νεότευκτο φορτηγό πλοίο «Danae» παρέλαβε η Meadway Shipping Group συμφερόντων Κώστα Δελαπόρτα (πυ διακρίνεται δεξιά στη φωτογραφία). Είναι μεταφορικής ικανότητας 40.000 τόνων dw και ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία Shin Kurushima Dockyard.

Η εταιρεία που συστάθηκε το 1988 από τον Διονύση Δελαπόρτα έχει πλέον στόλο από 10 φορτηγά πλοία με μέσο όρο ηλικίας τα πέντε έτη και συνολική μεταφορική ικανότητα 550.000 τόνων dw. Τρία από τα πλοία της μαζί με το “Danae” είναι νεότευκτα. Τα άλλα δύο είναι το Supramax “Ability” μεταφορικής ικανότητας 64.253 τόνων ναυπηγημένο το 2021 στις γιαπωνέζικες γιάρδες Shin Kurushima Dockyard Co Ltd και το “Dominator”, ναυπηγημένο το 2021 στις γιαπωνέζικες γιάρδες Imabari Shipbuilding Co Ltd

Πριν από λίγες ημέρες η εταιρεία ανακοίνωσε την παραγγελία ναυπήγησης δύο ακόμη φορτηγών πλοίων- Handy Bulk Carriers (High Bulk 40E – Loggers)- EEDI-3. στη γιαπωνέζικη γιάρδα Namura με παραλαβή το γ’ τρίμηνο του 2024. Q3 2024

Ο Κώστας Δελαπόρτας παραμένει στο «τιμόνι» της Meadway Shipping & Trading, μετά τον θάνατο του πατέρα του το 2019. Η εταιρεία διατηρεί γραφεία στην Ελλάδα, τη Σιγκαπούρη και το Ντουμπάι.

Ο αδερφός του, ο Γιώργος ηγείται της Meadway Bulkers, μίας εταιρείας η οποία όπως και η μητρική δραστηριοποιείται με πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Ο Κώστας και ο Γιώργος Δελαπόρτας την άνοιξη του 2021 αποφάσισαν να χωρίσουν την επιχειρηματική τους περιουσία, επιλογή η οποία στο πέρασμα του χρόνου έχει αποδειχθεί σωστή σε όσους την επέλεξαν.

Ειδικότερα, χώρισαν τον στόλο της ναυτιλιακής Meadway Shipping & Trading στα δύο.

Διαβάστε ακόμη:

Eurogroup: «Θετική» 14η αξιολόγηση και μεγαλύτερη δημοσιονομική ελευθερία για την Ελλάδα

Πλειστηριασμοί: Έρχονται δύο ηχηρά σφυριά των 40 εκατ. ευρώ

Το σκέφτεται (ακόμα) ο πρωθυπουργός, η νέα ξένη επένδυση που έρχεται, το ραντεβού Κόκκαλη με Σταθόπουλο και το νέο φέσι της Frigoglass