Του Μηνά Τσαμόπουλου

Ως δείγμα ενθαρρυντικό για το μέλλον και την αναγέννηση της ναυπηγοεπισκευής στην Ελλάδα, εν όψει και της πώλησης των ναυπηγείων της Ελευσίνας και του Σκαραμαγκά, θεωρεί ο Μιχάλης Λάμπρος, από τα εμπειρότερα στελέχη της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας, τη δραστηριοποίηση του Νεωρίου υπό της ΟΝΕΧ.

«Ενθαρρυντικό σημάδι για την Ναυπηγοεπισκευή είναι οπωσδήποτε η δραστηριοποίηση των ναυπηγείων Σύρου με τη νέα ιδιοκτησία και μορφή. Πρόσφατα ανακαινίστηκε πλήρως η δεξαμενή ΒΙΟΛΑΝΤΩ, κάτι που αποτελεί δείγμα για την αναζωογόνηση και ανάπτυξη του ναυπηγοεπισκευαστικού τομέα στη χώρα μας» τόνισε στο www.newmoney.gr ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στα ναυπηγεία Ελευσίνας.

«Τα ναυπηγεία της Ελευσίνας ευρίσκονται σε πολύ προχωρημένο στάδιο πώλησης. Οι δανείστριες τράπεζες θα είναι ικανοποιημένες με ένα ποσό minimum 120 εκατομμυρίων ευρώ, παρά το γεγονός ότι οι οφειλές αυτών των ναυπηγείων πάσης φύσεως ξεπερνούν σήμερα τα 250 εκατομμύρια» και προσέθεσε:

«Η κοινοπραξία των υποψηφίων αγοραστών είχε μέχρι πρότινος προσφέρει το ποσό των €90 εκατομμυρίων και υποχρέωση να επενδύσει σε διάστημα δύο ετών τουλάχιστον €25 εκατομμύρια για βελτίωση των εγκαταστάσεων και της κύριας δεξαμενής για να υποδέχεται το Ναυπηγείο πλοία όλων των κατηγοριών. Εάν κλείσει το θέμα των ναυπηγείων Ελευσίνας, τότε θα μένει μόνο το ναυπηγείο του Σκαραμαγκά για να λυθούν τα προβλήματα των τριών μεγάλων ναυπηγικών μονάδων.»