Δικαιώματα προαίρεσης για τέσσερα ακόμη suezmax διπλού καυσίμου δεξαμενόπλοια άσκησε η Maran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση. Τα πλοία θα κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο. Θα ναυπηγηθούν στα ναυπηγεία New Times Shipbuilding.

Με την κίνηση αυτή, η παραγγελία της πλοιοκτήτριας εταιρείας -που είναι ο βραχίονας δεξαμενόπλοιων του ομίλου με έδρα την Ελλάδα στο κινεζικό ναυπηγείο- ανέρχεται σε οκτώ πλοία. Η εταιρεία υπέγραψε την αρχική σύμβαση που προέβλεπε τέσσερα πλοία suezmax, για παράδοση το 2026, τον περασμένο Απρίλιο.

Ο Όμιλος έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για συνολικά 22 πλοία διαφόρων τύπων. Aπό αυτά τα οκτώ είναι δεξαμενόπλοια για λογαριασμό της Maran Tankers και 14 μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου-LNG Carriers για λογαριασμό της Maran Gas.

Την περασμένη εβδομάδα το πλοίο μεταφοράς LNG Maran Gas Coronis, παρέδωσε το πρώτο φορτίο LNG στον τερματικό σταθμό LNG Nansha Guangzhou της Κίνας.

Ελλιμενίστηκε στον τερματικό σταθμό στις 8 Αυγούστου 2023. Ο μεταφορέας ανέλαβε την ψύξη των συστημάτων και των δεξαμενών του τερματικού σταθμού και ακολούθησε εκφόρτωση φορτίου, το οποίο ήταν 117.864 m3.

Ο όμιλος Αγγελικούση διαχειρίζεται στόλο από συνολικά 143 πλοία συνολικής χωρητικότητας 24,3 εκατομμυρίων τόνων dw. Απασχολεί 8.461 εργαζόμενους εκ των οποίων το 93% είναι ναυτικοί και το 7% υπάλληλοι γραφείου.

Διαβάστε ακόμη

Χρηματιστήριο Αθηνών: Ο «φορτωμένος» Σεπτέμβριος και οι προσδοκίες για το τελευταίο 4μηνο του 2023

Ετσι θα είναι το νέο project αξίας 150 εκατ. ευρώ για το νέο Six Senses στο Πόρτο Χέλι (pics)

Γιατί η ελληνική Ναυτιλία είναι στρατηγικής σημασίας για την ευρωπαϊκή οικονομία (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ