Δύο ακόμη παραγγελίες για ναυπήγηση LNG Carriers έβαλε η Capital Gas, τ ου Ομίλου Capital συμφερόντων του Ευάγγελου Μαρινάκη. Η χωρητικότητα του κάθε πλοίου θα είναι 174.000 κυβικά μέτρα. Η συμφωνία κλείστηκε με τα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries. Το κόστος ναυπήγησης θα ανέλθει στα 240 εκατομμύρια δολάρια για κάθε πλοίο. Είναι προγραμματισμένο να παραδοθούν τον Ιανουάριο και τον Μάρτιο του 2026

Οι δύο αυτές παραγγελίες ανεβάζουν στα 14 τον αριθμό νεότευκτων LNG Carriers που έχει παραγγείλει η εταιρεία στα Hyundai Heavy Industries και Hyundai Samho από το 2018.

Έξι από αυτά τα πλοία είναι προγραμματισμένα να παραδοθούν μεταξύ 2023 και 2024, ενώ έξι πλοία έχουν ήδη παραδοθεί 7 από τα 14 πλοία αποκτήθηκαν από την εισηγμένη στη χρηματιστηριακή αγορά του Nasdaq Capital Product Partners η οποία έχει δικαίωμα προτίμησης και για τα υπόλοιπα πλοία.

Τα άλλα έξι αποκτήθηκαν από την εισηγμένη στη χρηματιστηριακή αγορά του Nasdaq Capital Product Partners η οποία έχει δικαίωμα προτίμησης και για τα δύο νέα LNG που παραγγέλθηκαν τώρα.

Την αισιοδοξία του για την ανοδική πορεία της ζήτησης υγροποιημένου φυσικού αέριου (LNG) εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners, Γεράσιμος Καλογηράτος, μιλώντας πρόσφατα στο συνέδριο της CapitalLink με θέμα «Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο και νέο ενεργειακό τοπίο».

Ειδικότερα ανέφερε ότι  «είμαστε στην αρχή του κύκλου ανόδου της αγοράς»  και εκτίμησε ότι πολλά επενδυτικά σχέδια παραγωγής LNG που είχαν τεθεί υπό αμφισβήτηση τελικά  βρίσκουν τον δρόμο της υλοποίησης λόγω συνεχούς αύξησης της ζήτησης LNG.

«Εξ αυτού του λόγου και οι τιμές του  θα κρατηθούν ψηλά» τόνισε.

Όσον αφορά τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου ο κ. Καλογηράτος σημείωσε ότι θα καταγραφεί μεγάλη ζήτηση για πλοία με δίχρονες μηχανές καθώς είναι πολύ πιο σύγχρονα με χαμηλότερη κατανάλωση.

Διαβάστε ακόμη

Πώς θα αναπτυχθεί το πάρκο στο Ελληνικό – Στα 250 εκατ. ευρώ το κόστος (pics)

Power Pass: Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για την αποζημίωση έως και 600 ευρώ

Τα (επιμένω) καθημερινά νέα γκάλοπ, οι τσιγκουνιές του Σαράντη, η ώρα της ΙΟΝ και τα σχέδια του ΟΤΕ