Μετά την παράδοση του πρώτου πιστοποιημένου φορτίου μπλε αμμωνίας στην Κορέα τον Δεκέμβριο του 2022, η Thenamaris LNG παρέδωσε τώρα το πρώτο πιστοποιημένο φορτίο μπλε αμμωνίας στην Κίνα με το πλοίο μεταφοράς υγραερίου SEATEAM. Το φορτίο φορτώθηκε από το Ras Al-Khair της Σαουδικής Αραβίας.

Το πρώτο πιστοποιημένο, παγκοσμίως, φορτίο μπλε αμμωνίας τo είχε παραδώσει το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου-LNG Carrier «Seasurfer» μεταφορικής ικανότητας 38.000 κυβικών μέτρων, ναυπηγημένο το 2017. Η παράδοση είχε γίνει στο Ουσλάν της Νοτίου Κορέας. Φορτώθηκε στο Αλ Τζουμπάιλ της Σαουδικής Αραβίας.

Η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή ρότα ανανέωσης του στόλου της και έχει εισέλθει στο κλειστό club των «100άρηδων»  αφού διαχειρίζεται στόλο από 96 πλοία στο νερό και έξι υπό ναυπήγηση.

Στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου παρέλαβε το δεξαμενόπλοιο τύπου suezmax, Seagrace, χωρητικότητας 157.700 dwt υπό σημαία Μάλτας, ναυπηγημένο στα κορεατικά ναυπηγεία της Samsung Heavy industries.

Υπό τη διοίκηση του Νικόλα Μαρτίνου η Thenamaris έχει:

  • 11 VLCC δεξαμενόπλοια, εννέα suezmax, 28 Aframax και 13 ΜR2
  • Επτά Capesize φορτηγά, οκτώ Kamsarmax, ένα Panamax, τέσσερα Ultramax
  • Δύο container vessels
  • Επτά LNG Carriers
  • Οκτώ LPG carriers

Υπό ναυπήγηση έχει:

  • Δύο δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 115.000 το καθένα που θα παραληφθούν το 2025 και ναυπηγούνται στην Hyundai Vietman Shipbuilding.
  • Τέσσερα φορτηγά πλοία μεταφορικής ικανότητας 63.100 τόνων τα καθένα τρία εκ των οποίων θα παραληφθούν το 2024 και ένα το 2025. Ναυπηγούνται στην Hyundai Vietman Shipbuilding.

Διαβάστε ακόμη

Κώστας Γκόνης: Γιατί οι ελληνικές ναυτιλιακές πρέπει να υιοθετήσουν την ατζέντα ESG*

Το χρυσό μοντέλο «παραγωγής χρήματος» της efood

Η άνοδος και η πτώση της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ: Έρχεται σφυρί με… μεγάλη ιστορία για τα γραφεία στην Κηφισιά (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ