Ο Νικόλας Μαρτίνος επικεφαλής της Τhenamaris είναι από τους Έλληνες πλοιοκτήτες που συμβάλλει στη λύση του ενεργειακού προβλήματος της Γερμανίας που δημιουργήθηκε μετά την έναρξη της εισβολής των Ρώσων στην Ουκρανία και τα αντίποινα του Κρεμλίνου στις ευρωπαϊκές κυρώσεις.

Μετά τον Γιώργο Προκοπίου που έχει ναυλώσει στους Γερμανούς 13 LNG Carriers, 200.000 κυβικών μέτρων το καθένα και δύο πλωτούς τερματικούς σταθμούς επαναεριοποίησης φυσικού αερίου (FSRU), στο παιχνίδι εισέρχεται και ο Νικόλας Μαρτίνος. H εταιρεία ελέγχει στόλο από επτά συνολικά LNG Carriers.

Πιο συγκεκριμένα, στις 29 Ιανουαρίου αναμένεται να καταπλεύσει στον Lubmin τον νέο τερματικό σταθμό της Γερμανίας, το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, Cool Voyager, μεταφορικής ικανότητας 160.000 κυβικών μέτρων. Θα είναι το πρώτο φορτίου που θα παραδοθεί στον νέο τερματικό σταθμό με εξαίρεση εκείνο που μετέφερε το FSU Seapeak Hispania όταν έφτασε στον τερματικό και έριξε άγκυρα στην εγκατάσταση που βρίσκεται στην ανατολική πλευρά της Γερμανίας.

Το φορτίο του Cool Voyager θα μεταφορτωθεί στο FSU Seapeak Hispania και έχει παραληφθεί από τις αμερικανικές εγκαταστάσεις Calcasieu Pass.

Ο τερματικός σταθμός στο Lubmin είναι υπό τον έλεγχο της Deutsche ReGas. Πρόκειται για την δεύτερη νέα εισαγωγική μονάδα που άρχισε να λειτουργεί στη Γερμανία. Μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα θα ακολουθήσει και τρίτη. Πρόκειται για τον τερματικό σταθμό LNG, Elbehafen.

Διαβάστε ακόμη

Ατμοσφαιρική ρύπανση: Κι όμως έχει και τη…θετική πλευρά της

Παύλος Ν. Πέττας Α.Β.Ε.Ε: Η βιομηχανία που «άλλαξε» την Πάτρα και η νέα επένδυση στο Ρίο-Αντίρριο (pics)

Οι προμηθευτές σταματούν τις επιπλέον επιδοτήσεις για 1,2 εκατομμύρια επαγγελματίες