Ο Νίκος Βάσσου Χατζηιωάννου με την Alassia NewShips Management Inc. κάνει μία παράλληλη αλλά συνάμα και ξεχωριστή επιχειρηματική πορεία στη ναυτιλιακή βιομηχανία με τον αδελφό του Πόλυ Χατζηιωάννου που είναι επικεφαλής της εισηγμένης την αμερικανική χρηματαγορά, Safe Bulkers.

Πρίν από λίγες ημέρες σε μία από τις σπάνιες δημόσιες εμφανίσεις του παρέλαβε το βραβείο Ευκράντη 2022 για την Καλύτερη Στρατηγική Επικοινωνία.

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής των Βραβείων Ευκράντη που διοργανώνουν τα Ναυτικά Χρονικά, αναγνώρισαν την ουσιαστική εξωστρέφεια η οποία χαρακτηρίζει την Alassia NewShips Management Inc. και τους επικεφαλής της, αλλά και τις δράσεις της σε θέματα που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, τη διατήρηση της ελληνικής ναυτιλιακής κληρονομιάς και την ενημέρωση της νέας γενιάς της χώρας μας.

Η Alassia NewShips Management Inc. ιδρύθηκε το 2009 από τον Νίκο Β. Χατζηωάννου και επικεντρώνει τη δραστηριότητά της στη διαχείριση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρών φορτίων. Η εταιρεία έλκει τις επιχειρηματικές της ρίζες -αλλά και την έμπνευση για το όνομά της- από την Alassia Steamship Co. Ltd., που ίδρυσε το 1965 ο αείμνηστος πατέρας του Νίκου, Βάσσος. Το 1993, η εταιρεία μετονομάστηκε σε Safety Management Overseas, ενώ το 1999 είναι το έτος κατά το οποίο ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία σε αυτήν ο Νίκος Β. Χατζηωάννου. Σημαντικός σταθμός στην ιστορία της οικογενειακής εταιρείας αποτέλεσε η εισαγωγή στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 2008, περίοδος που Νίκος Β. Χατζηωάννου είχε αναλάβει τη θέση του COO.

To 2009, ο Νίκος Β. Χατζηωάννου αναβίωσε το όνομα Alassia με την ίδρυση της Alassia NewShips Management Inc., η οποία τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια δραστηριοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία στη διαχείριση πλοίων ξηρού φορτίου όλων των μεγεθών (από handysize μέχρι capesize). Αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται 13 πλοία, στα οποία συμπεριλαμβάνονται τρία νεότευκτα ιαπωνικής ναυπήγησης και υπερσύγχρονης τεχνολογίας -σε ό,τι αφορά το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα-, τα οποία πρόκειται να παραδοθούν το 2024. Μετά την παραλαβή αυτών των νεότευκτων πλοίων, ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου της εταιρείας υπολογίζεται ότι θα είναι κάτω από δέκα έτη, ενώ η μεταφορική ικανότητά του θα υπερβαίνει τους 1.000.000 dwt. Συνολικά, η οικογένεια Χατζηωάννου διατηρεί πολύ στενούς δεσμούς με την ιαπωνική αγορά, έχοντας ναυπηγήσει περίπου 60 πλοία στα ναυπηγεία της χώρας τα τελευταία 25 χρόνια.

Αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις του μέλλοντος, τα τελευταία πέντε χρόνια η Alassia, εκτός από το πρόγραμμα ναυπήγησης νεότευκτων πλοίων, έχει επίσης ξεκινήσει ένα σημαντικό πρόγραμμα επένδυσης σε περιβαλλοντικές τεχνολογίες καθώς και σε τεχνολογίες σταδιακής απανθρακοποίησης του υπάρχοντος στόλου της. Η εταιρεία, με 40 συνεργάτες στη στεριά, 200 ναυτικούς στη θάλασσα και άλλους 100 σε αργία, αναμένοντας το επόμενο μπάρκο τους, δίνει μεγάλη σημασία στον ανθρώπινο παράγοντα. H Alassia επενδύει έμπρακτα στη διαρκή εκπαίδευση καθώς και στην ευημερία των ανθρώπων της, ενώ παράλληλα υποστηρίζει την προσπάθεια που καταβάλλουν οι νέοι άνθρωποι στα πρώτα βήματά τους στη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής των Βραβείων Ευκράντη αναγνώρισαν την ουσιαστική εξωστρέφεια η οποία χαρακτηρίζει την Alassia NewShips Management Inc. και τους επικεφαλής της, αλλά και τις δράσεις της σε θέματα που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, τη διατήρηση της ελληνικής ναυτιλιακής κληρονομιάς και την ενημέρωση της νέας γενιάς της χώρας μας. Η κριτική επιτροπή υπογράμμισε την αμφίδρομη σχέση της εταιρείας με το εξωτερικό της περιβάλλον, καθώς και την προβολή των θέσεων, των πρωτοβουλιών και των δραστηριοτήτων της με καινοτόμο και συνάμα ουσιαστικό τρόπο.

Η στρατηγική επικοινωνίας της εταιρείας σε μια περίοδο κατά την οποία η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία απαιτεί εξωστρέφεια και δυναμισμό αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα διαχειρίστριας εταιρείας με καινοτόμο πνεύμα διοίκησης και σύγχρονο προφίλ επικοινωνίας με τους κοινωνικούς της εταίρους.

Διαβάστε ακόμη

Στην ΑΑΔΕ προς έλεγχο κάθε «κλικ» σε πλατφόρμες πωλήσεων

Στάσσης (ΔΕΗ): Κλείνει το φθινόπωρο το deal για την εξαγορά της Enel Romania και έρχεται το νέο business plan

Μιχάλης Τσαμάζ: Ο OTE θα συνεχίσει τις μεγάλες επενδύσεις και το 2024

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ