Το Νηολόγιο του Παναμά σφίγγει τα λουριά στους πλοιοκτήτες όσον αφορά τα εργασιακά θέματα και τους οφειλόμενους προς τους ναυτικούς μισθούς, ενώ έχει συμβάλει στον επαναπατρισμό ναυτικών που ήταν ναυτολογημένοι σε πλοία τα οποία εγκατέλειψαν οι πλοιοκτήτριες εταιρείες.

Ειδικότερα:

– Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας διοίκησης της Ναυτιλιακής Αρχής του Παναμά (AMP), μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Ναυτικών (DGGM), ανέκτησε από εφοπλιστές 15.763.052,24 δολαρίων ΗΠΑ για την εξόφληση οφειλόμενων μισθών προς ναυτικούς που ταξιδεύουν σε πλοία με σημαία Παναμά. Από το προαναφερθέν ποσό ρεκόρ, 5.315.909,99 δολάρια ΗΠΑ αντιστοιχούν στο έτος 2022.

Στη διάρκεια της θητείας της υπάρχουσας διοίκησης:

– Εχουν διεκπεραιωθεί 1.248 καταγγελίες ναυτικής εργασίας, 81 συμβιβασμοί

-Μέσω της παρέμβασης της AMP, πλοιοκτητών, διαχειριστριών εταιρειών και των P&I Clubs, -Επετεύχθη ο επαναπατρισμός 1.864 μελών πληρώματος διαφόρων
υπηκοοτήτων. Βρέθηκαν εγκαταλελειμμένοι σε πλοία με σημαία Παναμά σε
διάφορα μέρη του κόσμου. Μπόρεσαν να επιστρέψουν στα σπίτια τους με τις οικογένειές τους με την καταβάλλοντας τους οφειλόμενους μισθούς τους, εξασφαλίζοντας τη δέουσα συμμόρφωση με τα εθνικά και διεθνή κανονισμούς που προστατεύουν τα εργασιακά και κοινωνικά τους δικαιώματα.

Μόνο για το 2022:

– Τροποποιήθηκε η καταβολή 5.315.909,99 δολαρίων ΗΠΑ σε μισθούς που οφείλουν οι πλοιοκτήτες στους ναυτικούς.
– Επεξεργασία 451 καταγγελιών για εργασιακά θέματα.
– Διεκπεραίωση 25 εργασιακών συμφιλιώσεων.
– Ως αποτέλεσμα της παρέμβασης της AMP, ε οι πλοιοκτήτες πραγματοποίησαν την
τον επαναπατρισμό 478 μελών του πληρώματος πλοίων με σημαία Παναμά, σε διάφορα μέρη του κόσμου.
– Σε εθνικό επίπεδο, πραγματοποιήθηκαν 935 επιθεωρήσεις ναυτικής εργασίας, εκ των οποίων οι 351 αντιστοιχούν σε το έτος 2022.

Σε ανακοίνωση της διοίκησης επισημαίνεται:

«Είναι σημαντικό να προσθέσουμε ότι φέτος θα συνεχιστούν οι επιθεωρήσεις επί των εγχώριων και διεθνών πλοίων με νηολόγηση στον Παναμά, σύμφωνα με τις διατάξεις
του νομοθετικού διατάγματος αριθ. 8 της 26ης Φεβρουαρίου 1998 και του εκτελεστικού διατάγματος αριθ. 86 της 22ας Φεβρουαρίου 2013.
Το επίπονο αυτό έργο αποδεικνύει για άλλη μια φορά τη δέσμευσή μας να συμμορφωνόμαστε με τις διεθνείς συμβάσεις και τους εθνικούς κανονισμούς που ρυθμίζουν την εργασία των ναυτικών στα πλοία με σημαία Παναμά, όπως η Σύμβαση για τη ναυτική εργασία, όπως τροποποιήθηκε το 2006, που επικυρώθηκε από τη Δημοκρατία του Παναμά το 2009 – η ρύθμισή της στον Παναμά μέσω του εκτελεστικού διατάγματος αριθ. 86 του 2013 και του εκτελεστικού διατάγματος αριθ. 160 της 3ης Μαρτίου 2021, μέσω του οποίου διασφαλίζεται η αξιοπρεπής εργασία, επιτυγχάνοντας αυτές τις άριστες επιδόσεις.

Η Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά διασφαλίζει ότι την εργασία και τα δικαιώματα των ναυτικών, θέτοντας σε εφαρμογή τις διαδικασίες που αποσκοπούν στην ταχεία και
αποτελεσματική επίλυση των συγκρούσεων και των προβλημάτων που αφορούν τους ναυτικούς, δίνοντας την εγγύηση μιας ασφαλούς υποστήριξη ως σοβαρό και υπεύθυνο νηολόγιο πλοίων».

Διαβάστε ακόμη

Τράπεζες: Άνεμος αλλαγής με αιχμή την έξοδο του ΤΧΣ και την είσοδο νέων «παικτών»

Τι ψηφίζουν στη δεύτερη κάλπη, η μάχη Μεγάλου-Ηλιόπουλου(2), ο ειρηνοποιός του καζίνο και ο νέος μνηστήρας της Watt 

«Τα σάρωσαν όλα» οι εισαγωγές καυσίμων – 32 δισ. το 2022 (πίνακες)