Η Costamare όρισε τον οικονομικό διευθυντή της, Γρηγόρη Ζήκο, να ηγηθεί της Costamare Bulkers, της νέας εταιρείας που δημιουργήθηκε για να διαχειριστεί τον στόλο των ξηρών φορτηγών πλοίων της που είναι εισηγμένα στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, καθώς και την πλατφόρμα CBI για τα πλοία με ναυλωμένα bulkers.
Ο Γρηγόρης Ζήκος ο οποίος είναι οικονομικός διευθυντής της Costamare από το 2007, πριν την είσοδό της στο χρηματιστήριο, θα αναλάβει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου καθώς και μέλους του διοικητικού συμβουλίου της νέας εταιρείας. Αυτό θα είναι επιπλέον της συνεχιζόμενης θέσης του ως οικονομικός διευθυντής, όπως ανέφερε η Costamare.
Η Costamare ανακοίνωσε ότι ελπίζει να ολοκληρώσει τον διαχωρισμό της επιχείρησης ξηρών φορτίων «όσο το δυνατόν συντομότερα μέσα στο τρέχον έτος».
Η ανεξάρτητη εταιρεία θα επιδιώξει να αποκτήσει τη δική της θέση στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, αλλά ο διαχωρισμός εξαρτάται από τις κανονιστικές εγκρίσεις και την τελική έγκριση από το διοικητικό συμβούλιο της Costamare.
Μαζί με τον Γρηγόρη Ζήκο, ο Jens Jacobsen ορίστηκε ως επικεφαλής εμπορικής δραστηριότητας και θα είναι επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Costamare Bulkers. Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της Oldendorff έχει αναλάβει τη διεύθυνση της πλατφόρμας CBI ως διαχειριστής εταίρος από το γραφείο της εταιρείας στην Κοπεγχάγη.
Ο Δημήτρης Παγκρατής, ο οποίος είναι διευθυντής χρηματοοικονομικών από το 2017 για την Costamare Shipping, ορίστηκε οικονομικός διευθυντής της νέας οντότητας.
Η ομάδα διαχείρισης θα παρουσιάσει στην εικονική ημέρα αναλυτών και επενδυτών στις 9 Απριλίου.
Η Costamare δήλωσε ότι το διοικητικό της συμβούλιο «πιστεύει ότι ο προτεινόμενος διαχωρισμός θα απελευθερώσει την εγγενή αξία των δύο εταιρειών, οι οποίες διαθέτουν μοναδικές προοπτικές ανάπτυξης και ευκαιρίες για επενδύσεις».
Ο διαχωρισμός αναμένεται να πραγματοποιηθεί με τη διανομή όλων των μετοχών της νέας εταιρείας ξηρών φορτίων στους υφιστάμενους μετόχους της Costamare με αναλογική βάση.
Η Costamare Bulkers διαθέτει στόλο από 38 bulkers, από handysize έως capesizes, ενώ η πλατφόρμα διαχείρισης ναυλώσεων της εταιρείας ναυλώνει περίπου 50 πλοία, κυρίως μεγαλύτερα.
Ο στόλος των πλοίων κοντέινερ που θα συνεχίσει να ανήκει στην Costamare μετά τον διαχωρισμό σε δύο εταιρείες αποτελείται από 68 πλοία με συνολική χωρητικότητα περίπου 513.000 teu.
Διαβάστε ακόμη
Υπερθέρμανση: Οι παγετώνες στους Δολομίτες μπορεί να εξαφανιστούν μέχρι το 2050 (vid)
Το μπλόκο στην υποψηφιότητα Λεπέν απειλεί την εύθραυστη γαλλική πολιτική σκηνή
Υποχρεωτικές οι πληρωμές μέσω IRIS και έλεγχος στους επαγγελματικούς λογαριασμούς
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα