Από το 2016 έχουν πραγματοποιηθεί μια σειρά από επενδύσεις, ξεκινώντας από τη νέα πλωτή δεξαμενή με την ονομασία «Πειραιάς ΙΙΙ», χωρητικότητας 80.000 τόνων, η οποία έχει εξυπηρετήσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 100 πλοία. Έντονες είναι οι διαμαρτυρίες των εργαζομένων στη ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη ότι η ΟΛΠ ΑΕ  μεθοδεύει τη συρρίκνωση του κλάδου.

Η απάντηση σε αυτές τις διαμαρτυρίες-καταγγελίες που δίνουν ανεπίσημα κύκλοι του ΟΛΠ είναι ότι πάγια επιδίωξη για το λιμάνι του Πειραιά είναι η παροχή αναβαθμισμένων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών για το σύνολο των λιμενικών δραστηριοτήτων, γεγονός το οποίο αποτελεί και το βασικό του πλεονέκτημα και γι’ αυτό συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο σημαντικά λιμάνια διεθνώς. Συνεπώς, σε καμία περίπτωση η Διοίκηση δεν επιθυμεί τη συρρίκνωση μιας κύριας λιμενικής δραστηριότητας, όπως αυτή της επισκευής των πλοίων. «Απεναντίας επιθυμεί την επέκταση αυτής και την πλήρη αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, και αυτό αποδεικνύεται από το τις εργασίες αναβάθμισης που αυτή τη στιγμή ήδη εκτελούνται στο Πέραμα και αλλού» επισημαίνουν.

Τονίζουν δε ότι  τα τελευταία 5 χρόνια η ΟΛΠ A.E. επενδύει  στη ναυπηγοεπισκευαστική υποδομή με πρωταρχικό στόχο την ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος, ως βασική προτεραιότητα στο αναπτυξιακό σχέδιο του λιμανιού.

Οι επενδύσεις

Από το 2016 έχουν πραγματοποιηθεί μια σειρά από επενδύσεις, ξεκινώντας από τη νέα πλωτή δεξαμενή με την ονομασία «Πειραιάς ΙΙΙ», χωρητικότητας 80.000 τόνων, η οποία έχει εξυπηρετήσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 100 πλοία. Η νέα πλωτή δεξαμενή εξασφάλισε τη δυνατότητα ελλιμενισμού για επισκευή των μεγάλων τοπικών ακτοπλοϊκών πλοίων και πλοίων τύπου Panamax που στο παρελθόν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν μόνο από τα ναυπηγεία της Τουρκίας ή άλλων χωρών.

Επιπλέον, η ΟΛΠ Α.Ε. κατάφερε όπως επισημαίνουν οι ίδιες πηγές, να δημιουργήσει ένα υγιές και ασφαλές περιβάλλον στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος μέσω της αναβάθμισης των εγκαταστάσεων ασφαλείας και της απομάκρυνσης επικίνδυνων χημικών ουσιών που συσσωρεύτηκαν εδώ και πολλά χρόνια.

Ειδικότερα υπογραμμίζουν ότι  τα συστηματικά έργα αναβάθμισης και οι στοχευμένες επενδύσεις στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος που ξεκίνησαν το 2016 από τον Όμιλο COSCO SHIPPING συνέβαλαν  συνολικά στην ενίσχυση του Ναυπηγοεπισκευαστικού κλάδου στη χώρα μας. Όλοι οι σχετικοί δείκτες απόδοσης βελτιώνονται χρόνο με το χρόνο, παράλληλα με τις λύσεις τελευταίας τεχνολογίας, τη διευρυμένη δυναμική σε χωρητικότητα και τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας που παρέχονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 ελλιμενίστηκαν μόνο 69 πλοία σε πλωτές δεξαμενές του ΟΛΠ, ενώ το έτος 2022 αναμένεται να φτάσουν τα 150 περίπου πλοία. Οι ημέρες εργασίας στις δεξαμενές αυξήθηκαν ομοίως από 435 το 2016 σε 1306 το 2022.

Σημειώνεται ότι το επενδυτικό σχέδιο του ΟΛΠ βασίζεται στη Σύμβαση Παραχώρησης η οποία έχει υπογραφεί με την Ελληνική Κυβέρνηση. Πιο συγκεκριμένα, η υποχρεωτική επένδυση 11β’ στοχεύει στην περαιτέρω αναβάθμιση των υποδομών και των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων για την ενίσχυση της παραγωγικότητας τους και την πλήρη κάλυψη των αναγκών τροφοδοσίας και παροχής ρεύματος και νερού στις θέσεις ελλιμενισμού της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης. Αντίστοιχα, όλη η προηγούμενη και διαρκής εξέλιξη που έχει επιτύχει ο ΟΛΠ, θα διατηρήσει την άμεση συμβολή στους τοπικούς φορείς για την αύξηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους και στην περαιτέρω δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στις τοπικές κοινωνίες.

Πρόσφατα ο ΟΛΠ ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης υποδομής μεγάλης κλίμακας στην Ανατολική πλευρά του Προβλήτα ΙΙ στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, που εντάσσεται στη δεύτερη φάση ενός ευρύτερου έργου βελτίωσης υποδομών.

Διαβάστε ακόμη

Πλειστηριασμοί: Για ποια παραλιακά ακίνητα-φιλέτα «κληρώνει» (pics)

10 ερωτήσεις – απαντήσεις για το σχέδιο στήριξης των δανειοληπτών που πλήττονται από την άνοδο των επιτοκίων

Ο γρίφος ΠΑΣΟΚ, η στοιχειωμένη βίλα, η αερομαχία στην Καλαμάτα και ένα φλερτ που… δεν βγήκε!