Η εισηγμένης στην κεφαλαιογορά της Νέας Υόρκης Safe Bulkers, Inc. (NYSE: SB), σύναψε συμφωνία για την απόκτηση ενός υπό ναυπήγηση ιαπωνικού πλοίου ξηρού φορτίου, χωρητικότητας 82.000 dwt, κλάσης Kamsarmax, με προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης εντός του τρίτου τριμήνου του 2026.

Το νεότευκτο πλοίο είναι σχεδιασμένο ώστε να πληροί τις απαιτήσεις της Φάσης 3 του Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης Σχεδιασμού που σχετίζονται με τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (“GHG -EEDI Phase 3”), όπως αυτές υιοθετήθηκαν από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, (“IMO”) και επίσης να συμμορφώνεται με τον πιο πρόσφατο κανονισμό για τις εκπομπές NOx, NOx-Tier III (“NOx-Tier III”).

Το εν λόγω νεότευκτο πλοίο είναι αδελφό με έναν αριθμό νεότευκτων πλοίων στο βιβλίο παραγγελιών με προηγμένα χαρακτηριστικά ενεργειακής απόδοσης που οδηγούν σε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Η εταιρεία έχει ήδη παραλάβει επτά πλοία IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III. Συμπεριλαμβανομένης αυτής της συμφωνίας, η Εταιρεία διαθέτει ένα εκκρεμές βιβλίο παραγγελιών εννέα νεότευκτων πλοίων Φάσης 3, δύο εκ των οποίων είναι διπλού καυσίμου μεθανόλης, με προγραμματισμένες παραδόσεις τρία το 2024, δύο το 2025, τρία το 2026 και ένα το 2027.

Ο Δρ Λουκάς Μπαρμπαρής πρόεδρος της Safe Bulkers σχολίασε:  “Σύμφωνα με τη στρατηγική μας για την ESG, έχουμε δώσει μια πρόσθετη παραγγελία για ένα νεότευκτο πλοίο Φάσης 3, στοχεύοντας στη σταδιακή ανανέωση του στόλου και στα επακόλουθα λειτουργικά και οικονομικά πλεονεκτήματα που συνδέονται με αυτήν”.

Διαβάστε ακόμη

Ελλάδα: Τι δείχνουν οι κρατήσεις σε Airbnb, Booking, Expedia Group, TripAdvisor για τη βραχυχρόνια μίσθωση (γράφημα)

Πλειστηριασμοί: Βγαίνουν στο σφυρί από εμπορικά κέντρα μέχρι και… τηλεοπτικό κανάλι (pics)

Τα κουκιά του «γάμου» και ο Βορίδης, η νέα ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, οι Ισπανοί γαμπροί της Avramar και ένα deal που σώθηκε από το «Ξέπλυμα»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ