Συνεχίζει την ενίσχυση του στόλου της η εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά του NYSE, Safe Bulkers, Inc. Συμφερόντων Πόλυ Βάσου Χατζηιωάννου. Πιο συγκεκριμένα αγόρασε capesize φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 181.000 τόνων dw ναυπηγήσεως 2021 σε κινεζική γιάρδα. Θα μετονομαστεί σε MV Michalis .

Το πλοίο θα ενταχθεί στον στόλο της εταιρείας τον Μάιο του 2022 και κοστίζει 30 εκατομμύρια δολάρια τα οποία θα δώσει από το ταμείο της η Safe Bulkers.

Ο δρ Λουκάς Μπαρμπαρής πρόεδρος της εταιρείας δήλωσε: “ Επεκτείνουμε τον τομέα με τα φορτηγά capesize τ ου στόλου μας με την απόκτηση του 7ου πλοίου αυτής της κατηγορίας το οποίο αποκτήσαμε σε μία όπως πιστεύουμε ανταγωνιστική τιμή και χρησιμοποιώντας τη ρευστότητά μας”.

Από το 2020, η εταιρεία έχει ξεκινήσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ανανέωσης και εκσυγχρονισμού του στόλου της. Σήμερα, εννέα νεότευκτα πλοία βρίσκονται υπό παραγγελία, με ημερομηνίες παράδοσης που ξεκινούν από το δεύτερο τρίμηνο του 2022 έως πρώτο τρίμηνο του 2024. Όλα τα νεότευκτα πλοία θα κατασκευαστούν σε ιαπωνικά ναυπηγεία βάσει των πλέον σύγχρονων περιβαλλοντικών προδιαγραφών (GHG – EEDI Phase 3 και Nox-Tier III), καλύπτοντας και τους πιο αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς που θα ισχύσουν μετά το 2025.

Επιπρόσθετα, ο στόλος περιλαμβάνει και έντεκα πλοία eco design, που παραγγέλθηκαν το διάστημα 2012-2014. Παράλληλα με το ναυπηγικό της  πρόγραμμα, προβαίνει σε περιβαλλοντικές αναβαθμίσεις του υφιστάμενου στόλου της που αφορούν τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων μας. Στο σύνολο του, ο στόλος  είναι μοντέρνος και υψηλής ενεργειακής απόδοσης, με αποτέλεσμα να είναι  ανταγωνιστική στη διεθνή αγορά από το 2023 και μετά, βάσει των περιβαλλοντικών επιδόσεών της.

Διαβάστε ακόμη

Στη σκιά της ακρίβειας το λιανεμπόριο

Το θρίλερ με τον Επίτροπο στην Τράπεζα Αττικής, η Μεγάλη Παρασκευή του Σαράντη, το χρυσό πακέτο του Αρτούρ, ο Νίκος της BC Partners και το κλειστό κλαμπ

Το «μεγάλο κανόνι»: Ξανά στο σφυρί και με σκόντο τα ακίνητα της οικογένειας Πατρώνη στη Σύρο