Στην αγορά δύο υπό ναυπήγηση σε κινεζική γιάρδα φορτηγών Kamsarmax μεταφορικής ικανότητας 82.500 τόνων dw σε ελκυστική τιμή προχώρησε η εισηγμένη στην χρηματιστηριακή αγορά, Safe Bulkers συμφερόντων Πόλυ Βάσου Χατζηιωάννου. Η παραλαβή τους είναι προγραμματισμένη για τον Αύγουστο του 2024 και τον Ιανουάριο του 2025.

Σήμερα, εννέα επιπλέον νεότευκτα πλοία βρίσκονται υπό παραγγελία, με ημερομηνίες παράδοσης που ξεκινούν από το δεύτερο τρίμηνο του 2022 έως πρώτο τρίμηνο του 2024.

Όλα τα νεότευκτα πλοία θα κατασκευαστούν σε ιαπωνικά ναυπηγεία βάσει των πλέον σύγχρονων περιβαλλοντικών προδιαγραφών (GHG – EEDI Phase 3 και Nox-Tier III), καλύπτοντας και τους πιο αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς που θα ισχύσουν μετά το 2025.

Επιπρόσθετα, ο στόλος περιλαμβάνει και έντεκα πλοία eco design, που παραγγέλθηκαν το διάστημα 2012-2014. Παράλληλα με το ναυπηγικό της  πρόγραμμα, προβαίνει σε περιβαλλοντικές αναβαθμίσεις του υφιστάμενου στόλου της που αφορούν τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων της. Στο σύνολο του, ο στόλος είναι μοντέρνος και υψηλής ενεργειακής απόδοσης, με αποτέλεσμα να είναι ανταγωνιστική στη διεθνή αγορά από το 2023 και μετά, βάσει των περιβαλλοντικών επιδόσεών της.

Ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος της εταιρείας σχολίασε: «Οι παραγγελίες νεότευκτων παραμένουν το βασικό πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας. Από αυτή την άποψη, έχουμε παραγγείλει δύο επιπλέον πλοία GHG-EEDI Phase 3, NOx-Tier III Kamsarmax σε ένα κορυφαίο κινεζικό ναυπηγείο επεκτείνοντας περαιτέρω τον στόλο μας με ενεργειακά αποδοτικά πλοία».

Διαβάστε ακόμα:

MAVA-Renault: Ο Σκλαβενίτης δίνει «δεύτερη ζωή» για ένα εμβληματικό ακίνητο (pics)

Το «χρυσό κλειδί» της Μυκόνου, το νέο έργο του Ελληνικού, οι πλειστηριασμοί της Μηχανικής και το ισραηλινό φλερτ με τα καζίνο Πηλαδάκη

Μυτιληναίος: Κίνδυνος αύξησης ληξιπρόθεσμων οφειλών και αυξημένης πίεσης στην αγορά από την αναστολή των αποκοπών