Σπάει τα κοντέρ η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Diana Shipping συμφερόντων της Σεμίραμις Παληού.

Πιο συγκεκριμένα, το α’ εξάμηνο του 2022 παρουσίασε κέρδη ύψους 61,6 εκατομμυρίων δολαρίων έναντι μόλις 1,5 εκατομμυρίου το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Τα έσοδα από τος χρονοναυλώσεις ήταν 140,5 εκατομμύρια έναντι 88,1 πέρσι, ποσοστό αύξησης 59,4%. Το β’ τρίμηνο τα έσοδα ανήλθαν στα 74,5 εκατ. έναντι 47 εκατομμυρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021. Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 35,6 εκατομμύρια έναντι 2,8 το β’ τρίμηνο του 2021 ποσοστό αύξησης 1.171,4%.

Η εταιρεία διαχειρίζεται στόλο από 35 φορτηγά. Ανακοίνωσε μέρισμα ύψους 0,275 δολ. ανά μετοχή με βάση τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου το οποία θα καταβληθεί στις 19 Αυγούστου.

«Το δεύτερο τρίμηνο ήταν ένα ακόμη εξαιρετικό τρίμηνο για την εταιρεία η οποία συνεχίζει να έχει ισχυρή κερδοφορία από τα μέσα του περασμένου έτους και μετά» επεσήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος Σεμίραμις Παληού: «Οι συνθήκες της αγορά παρέμειναν κατά το β’ εξάμηνο θετικές και παράλληλα με τη στρατηγική των χρονοναυλώσεων μάς δόθηκε η δυνατότητα να ανακοινώσουμε ένα ακόμη υψηλότερο τριμηνιαίο μέρισμα».

Ο CFO Γιάννης Ζαφειράκης ανέφερε: «Η αξία της εταιρείας φαίνεται στη διαφορά του break even των πλοίων, που είναι κάτι λιγότερο από 14.000 δολάρια την ημέρα ανά πλοίο, στα έσοδα από τις χρονοναυλώσεις που είναι περίπου 10.000 δολάρια περισσότερα ανά πλοίο. Η εταιρεία φέτος έχει έναν ημερήσιο μέσο όρο εσόδων 24.100 δολάρια ενώ για το 2023 είναι στα 24.953 δολάρια».

Ο πρόεδρος Aναστάσιος Μαργαρώνης αναφέρθηκε στις επιπτώσεις στη ναυλαγορά που έχει ο πόλεμος στην Ουκρανία: «Ο αντίκτυπος στη ναυτιλία συνεχίστηκε και κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου. Οι σημαντικές διαταραχές στις εμπορικές συνήθειες αναμένεται να στηρίξουν την ενίσχυση της αγοράς μέσω της αύξησης των τονομιλίων κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους και πιθανώς στις αρχές του 2023».

Διαβάστε ακόμα:

Ελληνικό: «Οργασμός» εξελίξεων σε όλα τα μέτωπα του mega project (pics)

Η κλωστοϋφαντουργία στην Ελλάδα αναγεννιέται – Το παράδειγμα της Ναυπάκτου (pics)

Τα μυστικά ενός deal: Πώς η Porsche μπήκε στη Formula 1 με τη Red Bull