Ο υπό εμπορική διαχείριση στόλος της Signal Maritime, θυγατρικής του SignaL Group, συμφερόντων Ιωάννη Μαρτίνου μεγαλώνει συνεχώς. Πιο συγκεκριμένα, στον στόλο της εντάχθηκαν δύο aframaxes της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά United Maritime.

Πρόκειται για τα Bluesea και Parosea χωρητικότητας 113.500 dwt ναυπηγημένα και τα δύο το 2006. Η εταιρεία με επικεφαλής τον Σταμάτη Τσαντάνη Unisea απέκτησε τα πλοία μέσα στο 2022 στην πρώτη της εξαγορά μεταχειρισμένων που σηματοδότησε επίσης την είσοδο της στα δεξαμενόπλοια.

Η προσθήκη των Bluesea και Parosea ανεβάζει το τρέχον μέγεθος της pool aframax της Signal σε 18 πλοία.

Επίσης, η Signal έχει pool με στόλο από 20 πλοία MR , η οποία δημιουργήθηκε πριν από περίπου ένα χρόνο και γρήγορα επεκτάθηκε πέρα από τα αρχικά δέκα πλοία που της είχε εμπιστευθεί ο μεγάλος ενεργειακός όμιλος Shell.

«Η συνεργασία με τη Signal, ένα pool δεξαμενόπλοιων κορυφαίων επιδόσεων και ευελιξίας, μας έδωσε τη σιγουριά για ένα καλό ξεκίνημα σε αυτήν την επιχειρηματική προσπάθεια», δήλωσε στη δήλωση ο Στέλιος Ψυλλάκης, επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της United Maritime.

Η United Maritime, ανακοίνωσε τον Ιούλιο ότι εισήλθε στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων με μια συμφωνία 79,5 εκατομμυρίων δολαρίων για μια τετράδα δεξαμενόπλοιων που αποκτήθηκαν από την Buana Lintas της Ινδονησίας (BULL). Τα δύο άλλα πλοία της, τα Minoansea και Epanastasea χωρητικότητας 109.900 dwt και τα δύο ναυπηγήθηκαν το 2006, είναι τάνκερ LR2. Η United Maritime, διαθέτει επίσης ένα capesize που κληρονόμησε από τη Seanergy.

Ο Πάνος Δημητρακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Signal Maritime, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επέκταση της πισίνας.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την United Maritime, έναν αξιοσέβαστο και καθιερωμένο ιδιοκτήτη, και εκτιμούμε την εμπιστοσύνη που επέδειξε στο pool με τα δύο aframax της», είπε.

Η Signal Ocean του Ομίλου Signal δίνει σε έναν παραδοσιακό κλάδο, όπως η ναυτιλία, τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τη ραγδαία αναπτυσσόμενη τεχνολογία του 21ου αιώνα.

Η τεχνολογία της, που έχει ήδη αποσπάσει πατέντα ευρεσιτεχνίας στην Αμερική, επεξεργάζεται και συνδυάζει μεγάλο εύρος από διαφορετικές πηγές δεδομένων ανά πελάτη, συμπεριλαμβανομένων δεδομένων AIS, πληροφορίες διαθέσιμων φορτίων και πλοίων, θέσεις πλοίων, κόστη φόρτωσης και εκφόρτωσης σε λιμάνια, λίστες λιμανιών και δείκτες ναύλων.

Με τη χρήση προηγμένων αλγόριθμων και τεχνητής νοημοσύνης, τα δεδομένα μετατρέπονται σε χρήσιμες συνεκτικές αποτυπώσεις των συνθηκών προσφοράς και ζήτησης σε όλες τις ναυλαγορές παγκοσμίως, οι οποίες βοηθούν τους χρήστες να πάρουν εμπεριστατωμένες αποφάσεις.

Διαβάστε ακόμη:

Σπριντ για δόσεις 2,7 δισ. ευρώ από Θεσμούς και Tαμείο Aνάκαμψης

Έγκριση για δύο νέες στρατηγικές επενδύσεις άνω των €287 εκατ. – 1.000 νέες θέσεις εργασίας

Οι ευρωπαϊκές ελπίδες για τον πόλεμο, ο… μεσάζων που (παρά ταύτα) έγινε υπουργός, η ξεχασιάρα και το σαφάρι Κάτσου-Γερμανού