Ένα νέο «τρικ» παρατηρείται όλο και περισσότερο στα σούπερ μάρκετ, εν μέσω ενεργειακής κρίσης και ακρίβειας, και με τους καταναλωτές να πιέζονται. Και ενώ το καλάθι της νοικοκυράς, συρρικνώνεται μέρα με τη μέρα οι πολίτες αναζητούν διαφορετικούς τρόπους για να καλύψουν τις βασικές ανάγκες.

Τι κάνουν όμως για να μην «φαίνονται» οι αυξήσεις στις τιμές προϊόντων;

Mπορεί στα ράφια του σούπερ μάρκετ να εμφανίζονται τα ίδια προϊόντα αλλά διακρίνονται σε μικρότερες συσκευασίες.

Σε τρόφιμα, απορρυπαντικά και άλλα προϊόντα, αυτό που αλλάζει είναι η ποσότητα. Αν και οι πολίτες πληρώνουν τα ίδια, αγοράζουν μικρότερη ποσότητα.

Σε αυτό το κλίμα, οι καταναλωτές, τον τελευταίο καιρό, βρίσκουν όλο και περισσότερα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ σε μικρότερες συσκευασίες, τη  στιγμή που η ακρίβεια μαστίζει τα νοικοκυριά, η «συρρίκνωση του πληθωρισμού», όπως λέγεται, είναι ένα τέχνασμα που εφαρμόζουν όλο και περισσότερες βιομηχανίες για μεγαλύτερο κέρδος.

Οι σοκολάτες στα ράφια του σούπερ μάρκετ μικραίνουν, οι συσκευασίες του καφέ είναι πιο ελαφριές, οι δόσεις που αναγράφονται στα κουτιά απορρυπαντικών γίνονται λιγότερες.

Eκτός όμως, από το τρικ των μικρότερων ποσοτήτων, οι καταναλωτές ενδεχομένως να έρθουν αντιμέτωποι και με νέες ανατιμήσεις στα βασικά προϊόντα διατροφής.

Διαβάστε ακόμα:

Ρεύμα: Μοντέλο ενεργειακού Τειρεσία οργανώνουν οι προμηθευτές ενέργειας

Η Λίτσα η… Ζωίτσα, ο Παπαλέκας και ο Καρποδίνης, ο Τούρκος επενδυτής και η Fraport

Η βρετανική Hive Energy ο μεγάλος επενδυτής μονάδας πράσινου υδρογόνου στη Φθιώτιδα