«Κληθήκαμε να φτιάξουμε ένα ‘καλάθι της νοικοκυράς‘ με 50 προϊόντα που είναι βασικά και απαραίτητα για την καθημερινότητα του πολίτη καθώς η πολιτεία γνωρίζει ότι το 22% των πολιτών δεν μπορούν λόγω της ανέχειας να εξυπηρετήσουν τις καθημερινές τους ανάγκες», είπε στην ΕΡΤ, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) Αντώνης Μακρής.

«Το υπουργείο έδωσε τις κατηγορίες και είναι στη διακριτική ευχέρεια των σουπερμάρκετ το ποια προϊόντα θα βάλουν στο καλάθι.

Οι εταιρίες με πάνω από 90 εκατ. τζίρο το χρόνο είναι υποχρεωμένες να ανακοινώνουν τις τιμές τους στο e–katanalotis.

Εκεί θα ανακοινώνονται και τα προϊόντα που θα βάζει κάθε σουπερμάρκετ στο «καλάθι της νοικοκυράς», είπε.

Σύμφωνα με τον κ. Μακρή, περίπου 275 ευρώ τον μήνα ξοδεύει ο μέσος καταναλωτής στα σουπερμάρκετ. Παρακολουθώντας τις προσφορές μπορεί να επιτύχει εξοικονόμηση έως και 18% τον μήνα, υποστήριξε.