Μικρό καλάθι κρατούν στο υπουργείο Οικονομίας για τις εξαγγελίες του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη σχετικά με τη χρηματοδότηση της Γραμμής 4 του μετρό. Το έργο που φιγουράρει στο site του πακέτου Γιούνκερ με εκτιμώμενο κόστος 1,5 δισ. ευρώ είναι εξαιρετικά δύσκολο, όπως τονίζουν αρμόδιες πηγές, να ενταχθεί στο νέο χρηματοδοτικό πακέτο και ο λόγος είναι ότι στην Ευρώπη τα έργα μετρό δεν κατασκευάζονται με πληρωμές διαθεσιμότητας.

Αιτία είναι οι ιδιαιτερότητές τους και οι γεωλογικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Πληροφορίες, πάντως, αναφέρουν ότι η κυβέρνηση προσανατολίζεται να εντάξει στο πρόγραμμα μικρομεσαία έργα, καθώς και πολλά ιδιωτικά. Μεταξύ άλλων, πολλά ενεργειακά πρότζεκτ και δύο τουριστικά.