Του Δημήτρη Μαρκόπουλου

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι και να ολοκληρωθούν οι πανηγυρισμοί για το deal της Μασούτης με την Προμηθευτική και έρευνα της Nielsen ήλθε να επιβεβαιώσει τους χειρότερους φόβους.

Πως δηλαδή το 2018 παρά το ότι υπάρχει θετική κινητικότητα με το προαναφερθέν deal ή με την σωτηρία της Μαρινόπουλος από τη Σκλαβενίτης, θα κυμανθεί περίπου στα περυσινά, αρνητικά δεδομένα.

Παρά το ότι το πρώτο τρίμηνο του έτους παρουσίασε λοιπόν αύξηση πωλήσεων κατά 4,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017 (λόγω της αύξησης του όγκου πωλήσεων κατά 4,7% κι επειδή πέρυσι δεν λειτουργούσε το δίκτυο της Μαρινόπουλος) η επικεφαλής της Nielsen στην Ελλάδα, Βίκυ Γρηγοριάδου, εκτίμησε ότι το 2018 θα κλείσει μεν με αύξηση πωλήσεων, συντηρητική όμως και χαμηλότερη σε σύγκριση με την ανάπτυξη κατά 4,6% που καταγράφηκε κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Πρόκειται για μια ιδιαίτερα περίεργη εξέλιξη που καταδεικνύει το πρόβλημα της αγοράς παρά το γεγονός πως πλέον το δίκτυο της Μαρινόπουλος είναι ενεργό και που ουσιαστικά δείχνει πως η τάση των συγχωνεύσεων είναι εκείνη που συρρικνώνει πλέον τις πωλήσεις μιας και στερεί επιλογές στον τελικό καταναλωτή.