Μεγάλη άνθιση γνώρισε ο κλάδος των Online Super Market το πρώτο εξάμηνο του 2023, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα Online καταστήματα για τις ανάγκες τους, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Convert Group.

Πιο συγκεκριμένα, η αξία του μέσου καλαθιού διαμορφώθηκε στα 77,6 ευρώ μειωμένη κατά 0,3% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2022 σύμφωνα με την Convert Group, με τον αριθμό των τεμαχίων του, να μειώνεται κατά μέσο όρο από τα 35,4 στα 32,3 προϊόντα. Η μέση τιμή ανά προϊόν, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, αυξήθηκε την ίδια περίοδο κατά 9%.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν:

+32% σε προϊόντα για κατοικίδια

+21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού

+13% σε ποτά και αναψυκτικά

+12% σε βρεφικά είδη

+12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα

+12% σε φρέσκα τρόφιμα

+11% σε είδη αρτοποιίας

+7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς

+6% σε συσκευασμένα τρόφιμα

ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9%.

Eξάλλου, η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,5%.

Διαβάστε ακόμα

Το πύρινο δράμα συνεχίζεται, η παρθενία του Νατσιού, έκλεισε το deal Macquarie-Enel, προχωράει (επιτέλους) το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, η έκπληξη του Στάσση

Μ. Ευμορφίδης: «Ξεκινά το νέο ξενοδοχείο στο Κουκάκι» – Τι είπε για το 5άστερο κάτω από την Ακρόπολη (pics)

Μύκονος: Νέο σφυρί για τη βίλα «διαμάντι» των «Villas Amrit» (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ