Το νέο του λογότυπο παρουσίασε σήμερα το Facebook το οποίο προορίζεται να αντιπροσωπεύει τη μητρική εταιρεία που το κατέχει μαζί με το Instagram, το WhatsApp και πολλά άλλα.

Θεωρώντας ότι με τον τρόπο αυτό βελτιώνει την εικόνα της, η εταιρεία προχώρησε σε αυτήν την αλλαγή με σκοπό να διαχωρίσει την εταιρεία από τις εφαρμογές – υπηρεσίες της.

Το νέο logo έχει κεφαλαία γράμματα και θα εμφανιστεί στις διάφορες υπηρεσίες μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Πλέον θα χρησιμοποιεί δυναμικά χρώματα και θα αλλάζει ανάλογα με το περιβάλλον.

Η πίεση από τα σκάνδαλα ήταν τέτοια που η εταιρεία σκεφτόταν μέχρι και να αλλάξει το όνομά της. Τελικώς όμως εκτιμήθηκε πως τότε ίσως οι χρήστες νόμιζαν ότι η Facebook κρύβεται από τα προβλήματά της, επομένως προχώρησαν απλώς στην αλλαγή logo.

Σε δήλωση του, ο υπεύθυνος marketing της εταιρείας, Αντόνιο Λούτσιο, εξηγεί πως «εκσυγχρονίζουμε το logo μας για να είναι ξεκάθαρο ποια προϊόντα βρίσκονται κάτω από την ‘ομπρέλα’ της εταιρείας, ενώ παράλληλα παρουσιάζουμε το νέο logo για να διαχωρίσουμε την εταιρεία Facebook από την πλατφόρμα του κοινωνικού δικτύου, που θα διατηρήσει τα χαρακτηριστικά του».

Και προσθέτει πως «οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ποιες είναι οι εταιρείες πίσω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν», στα πλαίσια της καμπάνιας για την ενίσχυση της διαφάνειας της εταιρείας.

Όπως αναφέρεται στο σχετικό ρεπορτάζ, το νέο logo θα εμφανίζεται όταν κάνετε σύνδεση με εφαρμογές όπως το Instagram και WhatsApp, για να είναι ξεκάθαρο σε ποια εταιρεία ανήκουν.