Οι χρήστες του Gmail κατήγγειλαν στην Google ότι παρατήρησαν μια μικρή αλλαγή στα εισερχόμενά τους, η οποία είναι σημαντική. Κάποιοι, μάλιστα, τη χαρακτήρισαν και ως «ενοχλητική».

Οι χρήστες λένε ότι παρατηρούν περισσότερες διαφημίσεις στα email τους, γεγονός που έχει καταστήσει δυσκολότερο να αναγνωρίσουν εάν ένα email στο Gmail είναι διαφήμιση ή απλό μήνυμα.

Η μοναδική διαφορά που έχουν είναι ένα μικρό εικονίδιο με τη λέξη «Διαφήμιση». Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποίησαν το Twitter για να διαμαρτυρηθούν για την Google και περιέγραψαν τις αλλαγές ως «πραγματικά ενοχλητικές» και «μια κακή εμπειρία».

Στη δήλωσή της η εταιρεία δεν αρνήθηκε την αλλαγή, αλλά εξέφρασε τη διάθεσή της να δοκιμάζει διαφορετικές μορφές. Ο τεχνολογικός γίγαντας επαναλαμβάνει ότι δεν πουλά ποτέ δεδομένα και δεν χρησιμοποιεί δεδομένα από το Gmail για διαφημίσεις.

«Πειραματιζόμαστε πάντα και εργαζόμαστε σε τρόπους για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να συνδεθούν με νέες επιχειρήσεις» είπε η Google.

«Η καρτέλα ”Προσφορές” εμφανίζει διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από επιχειρήσεις στις οποίες εγγράφονται οι χρήστες, καθώς και προσφορές από εταιρείες που μπορεί να αρέσουν στους άλλους Προσφέραμε διαφημίσεις στην καρτέλα ”Προσφορές” σε κινητά και τον περασμένο μήνα επεκταθήκαμε και σε επιτραπέζιους υπολογιστές», όπως τόνισε στη σχετική ανακοίνωσή της.

Διαβάστε ακόμη 

Μπάιντεν: Η προεκλογική μάχη ξεκίνησε με τη συγκέντρωση πόρων για την εκστρατεία του 

Αριθμός – ρεκόρ 71,1 εκατ. εσωτερικά εκτοπισμένων ανθρώπων το 2022 

SoftBank: Ζημιές ρεκόρ 32 δισ. δολαρίων στο Vision Fund 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ