Πάνω από 5,5 δισ. διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της μπλόκαρε ή αφαίρεσε η Google, όπως αναφέρει στο Ads Safety Report που δημοσίευσε, δηλαδή την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων.

Μέσα από την έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιεί τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης και των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του Gemini, για να καταστήσει τις προσπάθειες επιβολής των πολιτικών της ταχύτερες, ισχυρότερες, και πιο ακριβείς.

Συνοπτικά:

* Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι επενέβη σε περισσότερες από 9.000 διαφημίσεις ανά λεπτό

* Περιόρισε πάνω από 6,9 δισεκατομμύρια διαφημίσεις

* Ανέστειλε περισσότερους από 12,7 εκατομμύρια λογαριασμούς διαφημιστών για σοβαρές παραβιάσεις των πολιτικών της εταιρείας, σχεδόν τους διπλάσιους από το 2022

* Αφαίρεσε διαφημίσεις σε περισσότερες από 2,1 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες

* Προστέθηκαν ή ενημερώθηκαν 31 πολιτικές που αφορούσαν τόσο διαφημιζόμενους όσο και εκδότες το 2023

Διαβάστε ακόμη

ΥΠΕΘΟ: Αύξηση 2,5% στο πραγματικό κατά κεφαλήν ΑΕΠ το 2023 στην Ελλάδα (πίνακες)

Χάρης Βαφειάς: Ρεκόρ όγκου συναλλαγών έκανε η C3is στο αμερικανικό χρηματιστήριο

BofA: Τρεις κινητήριες δυνάμεις πίσω από την ελληνική οικονομία – Οι προβλέψεις για φέτος και το 2025 (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ