Πρόσφατα, η Amazon δημιούργησε ένα έξυπνο καλάθι αγορών το οποίο επιτρέπει στους πελάτες των φυσικών καταστημάτων της δημοφιλούς εταιρείας να κάνουν τα ψώνια τους πιο εύκολα και γρήγορα.

Τα άτομα χρειάζεται απλώς, να τοποθετήσουν τα αντικείμενα που θέλουν να αγοράσουν στο «έξυπνο καλάθι» και αυτομάτως, πληρώνουν για αυτά, χωρίς να χρειάζεται να στηθούν για ώρα στην ουρά του ταμείου.

Αν και το νέο εγχείρημα της εταιρείας που φέρει το όνομα Dash Cart και έκανε ντεμπούτο στα τέλη του 2020, διαθέτει αρκετά πλεονεκτήματα, παρόλα αυτά, δυσκολεύεται να κερδίσει το καταναλωτικό κοινό. Σημειώνεται πως επί του παρόντος, η υπηρεσία Dash Cart είναι διαθέσιμη μόνο στα 23 παντοπωλεία Fresh της Amazon και αποτελεί μέρος μιας σειράς καινοτομιών που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια με την υπογραφή του γίγαντα της τεχνολογίας. Μεταξύ άλλων, η τεχνολογία χωρίς ταμείο Just Walk Out και το σύστημα πληρωμών One palm-reading.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το BusinessInsider, ωστόσο, εσωτερική έρευνα αποκαλύπτει πως το Dash Cart καταγράφει συνεχή πτώση στη χρήση του. Πιο αναλυτικά, το Dash Cart αντιπροσώπευε μόνο το 11% έως το 15% των συνολικών αγορών σε καταστήματα που ήταν ανοιχτά για περισσότερες από πέντε εβδομάδες από τον περασμένο Αύγουστο, έναντι του στόχου της Amazon να διαχειρίζεται περίπου το 30% των συνολικών αγορών.

Αρκετοί είναι εκείνοι οι οποίοι υποστηρίζουν πως τα συγκεκριμένα καρότσια δεν είναι λειτουργικά. Αντιθέτως, είναι αρκετά μικρά σε μέγεθος, γεγονός που καθιστά δύσκολη την αγορά μεγάλων αντικειμένων και προϊόντων. Ένα ακόμη, πρόβλημα φαίνεται πως είναι το γεγονός ότι δεν επιτρέπεται η μεταφορά του καροτσιού έξω από το κατάστημα, όπως παραδείγματος χάρη, στο χώρο του πάρκινγκ. Η Amazon απαιτεί όλα τα «έξυπνα καρότσια» να παραμένουν εντός του καταστήματος.

Η έλλειψη δημοτικότητας του Dash Cart αυξάνει τις ανησυχίες της Amazon η οποία ποντάρει όλο και περισσότερο σε παρόμοιες τεχνολογίες. Με τον τρόπο αυτό, θεωρεί πως τα φυσικά της καταστήματά θα προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος εδώ και καιρό, επιθυμεί να πουλήσει το Dash Cart σε άλλους λιανοπωλητές, αλλά τα σχέδια αυτά παραμένουν στάσιμα σύμφωνα με εργαζόμενο της εταιρείας. Στρατηγική του τεχνολογικού κολοσσού είναι να πουλά τη νέα τεχνολογία και προϊόντα που κατασκευάζει σε άλλους λιανοπωλητές αφού πρώτα, την δοκιμάσει εσωτερικά. Η εταιρεία αποκλίνει επίσης, από το στόχο της για το άνοιγμα νέων καταστημάτων. Συγκεκριμένα, προχώρησε στο άνοιγμα μόνο έξι από τα 26 προγραμματισμένα καταστήματά της στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2021.

Διαβάστε ακόμα:

HSBC: Τι προβλέπει για μετοχές, επιτόκια, πετρέλαιο, ενέργεια μετά το ξέσπασμα των συγκρούσεων στην Ουκρανία

Σκάνδαλο εξαπάτησης μικροεπενδυτών μέσω call centers «σκιά» πάνω από το φιάσκο της …Rocket

«Απάτη» 1 στα 3 μεταχειρισμένα ΙΧ – Για ποιους χτυπά «καμπάνα» 6.011 ευρώ