Πολλοί είναι ακόμα οι πολέμιοι της ηλεκτροκίνησης, μιας και δεν έχουν ακόμα πειστεί σχετικά με την αυτονομία που μπορούν να εξασφαλίσουν τα ηλεκτρικά οχήματα.

Οι εταιρείες έχουν προβεί σε εξονυχιστικές μετρήσεις προκειμένου να προσδιορίσουν με ακρίβεια την αυτονομία των ηλεκτρικών προϊόντων τους, δημοσιεύοντας τιμές για την κίνηση στην πόλη, τον αυτοκινητόδρομο, αλλά και σε μικτό κύκλο.

Η αλήθεια είναι ότι τα μηδενικών ρύπων μοντέλα «αισθάνονται» πιο άνετα μέσα στην πόλη όπου υπάρχουν σημαντικά περισσότεροι σταθμοί φόρτισης, παρά στις εθνικές οδούς και τους αυτοκινητοδρόμους, όπου οι υψηλές ταχύτητες αποτελούν «εχθρό» της αυτονομίας.

Μην ξεχνάμε επίσης, ότι τα νούμερα των κατασκευαστών δεν είναι εύκολα επιτεύξιμα, δεδομένου ότι οι δοκιμές έχουν διεξαχθεί σε ιδανικές συνθήκες.

Τι γίνεται, όμως, σε πραγματικές, όταν εγκαταλειφθεί η σιγουριά της πόλης, για τις ανάγκες ενός μεγάλου ταξιδιού σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου;

Απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα επιχειρούν να δώσουν οι δημοσιογράφοι από το γνωστό γερμανικό περιοδικό Auto Bild. Για να εξάγουν ασφαλή συμπεράσματα εξόρμησαν στην Autobahn, καθήμενοι πίσω από τιμόνι 10 ηλεκτρικών, με σταθερή ταχύτητα 130 χλμ./ώρα.

Ένα από τα μοντέλα που θα μπορούσαν να τα πάνε… αρκετά καλύτερα είναι το premium ηλεκτρικό πολυμορφικό της Mercedes, η EQV 300, η οποία κατάφερε να διανύσει 273 χλμ., όταν η ανακοινωθείσα τιμή σε κύκλο WLTP είναι 355 χλμ.

Από κοντά και το Kia e-Soul, που στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία των 64 kWh υπόσχεται πάνω από 400 χλμ. Σε ταχύτητα 130 χλμ./ώρα, ωστόσο, δεν θα κινηθεί για περισσότερα πάνω από 300 χλμ.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto