Αλλαγές στην αρχική οθόνη του ετοιμάζει το άμεσα το Instagram.

Συγκεκριμένα, από τον Φεβρουάριο, η καρτέλα Shop θα αφαιρεθεί και το πλήκτρο Create θα επανέλθει στο κέντρο της μπάρας πλοήγησης, “σπρώχνοντας” την καρτέλα Reels στα δεξιά.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adam Mosseri (@mosseri)

 

Οι αγορές θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο feed, στα Reels, στα Stories και στις διαφημίσεις, απλά δε θα διαθέτουν πλέον μία δικιά τους, ξεχωριστή καρτέλα.

Στόχος του Instagram είναι να απλοποιήσει την υπηρεσία, φέρνοντας στο επίκεντρο “τη σύνδεση των ανθρώπων με αυτά που αγαπάνε”. Σύμφωνα με πληροφορίες του The Information όμως, η αλλαγή αυτή δεν είναι τόσο αθώα, καθώς το Instagram προσπαθεί να αποκόψει πολλά από τα shopping χαρακτηριστικά του και να επικεντρωθεί σε εμπορικές προσπάθειες που συνδέονται πιο άμεσα με το κέρδος από διαφημίσεις.

 

Διαβάστε επίσης

Ο γρίφος με την κηδεία του τέως βασιλιά, το εκλογικό δίλημμα Άνοιξη ή Καλοκαίρι και το οριστικό αντίο του Κούτρα από την Intrakat

Οικογένεια Νίκα: «Θρίλερ» για το ακίνητο στη Στησιχόρου και τη συλλογή με τους πολύτιμους πίνακες (pics)

Τα πιο πρωτοποριακά πιάτα του εστιατορίου Noma – Σαν πίνακες που αφηγούνται ιστορίες