Τέλος στις διαφημίσεις που προβάλλει η Meta με βάση τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, αλλά χωρίς τη συγκατάθεσή τους, βάζει η ΕΕ, σύμφωνα με πηγές του Reuters.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται πηγή που γνωρίζει το ζήτημα, εμπιστευτική απόφαση της ευρωπαϊκής Εποπτικής Αρχής για την προστασία της ιδιωτικής ζωής αναφέρει ότι πλέον η Meta θα μπορεί να προβάλλει διαφημίσεις με αυτόν τον τρόπο, μόνο αν έχει τη συγκατάθεση των χρηστών.

Την τελική απόφαση θα εκδώσει η ιρλανδική ρυθμιστική Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων, η οποία επιβλέπει τη Meta, λόγω της ευρωπαϊκής έδρας της στο Δουβλίνο.

Σύμφωνα με το Reuters, η ρυθμιστική αρχή έχει λάβει προθεσμία ενός μήνα από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων, προκειμένου να προχωρήσει στη σχετική δημοσιοποίηση, ενώ δεν αποκλείεται η απόφαση να περιλαμβάνει και βαριά πρόστιμα.

Η μετοχή της Meta αυτήν την ώρα καταγράφει πτώση 6,82%.

Διαβάστε ακόμη

Bloomberg: Η Ρωσία εξετάζει την επιβολή κατώτατης τιμής για τις διεθνείς πωλήσεις πετρελαίου

Pimco: Σύντομα τους επενδυτές θα τους απασχολεί η ανάπτυξη, όχι ο πληθωρισμός

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Ισχυρή αύξηση στις πωλήσεις παγκοσμίως το α’ εξάμηνο 2022