Η νέα πιο φτηνή συνδρομή του Netflix αναμένεται να έρθει πολύ πιο γρήγορα από ότι αναμενόταν, μόνο που αυτή τη φορά, θα περιλαμβάνει και διαφημίσεις.

Σύμφωνα με υπόμνημα που απέστειλε η εταιρεία στους εργαζόμενούς της, το Netflix με διαφημίσεις θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο το τελευταίο τρίμηνο το 2022.

Ο αμερικανικός κολοσσός  εξηγεί την κίνησή της αυτή αναφέροντας ότι οι ανταγωνιστές της, HBO και Hulu, έχουν καταφέρει να διατηρήσουν ισχυρό το brand τους, ενώ παράλληλα διαθέτουν υπηρεσίες με διαφημίσεις.

«Όλες οι μεγάλες εταιρείες streaming, εκτός της Apple, έχουν ανακοινώσει υπηρεσίες με διαφημίσεις. Υπάρχουν καλοί λόγοι που ο κόσμος θέλει φθηνότερες επιλογές», αναφέρεται στο υπόμνημα που απεστάλη στους εργαζομένους.

Την ίδια ώρα, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, η συνδρομητική πλατφόρμα σκοπεύει να βάλει ένα τέλος στην κοινή χρήση κωδικών από πολλούς χρήστες. Όποιος δηλαδή θα θέλει να μοιράζεται τον λογαριασμό του με συγγενείς ή φίλους του θα πρέπει να πληρώνει κατιτίς παραπάνω.

Αρχικά, ο χρονικός ορίζοντας σχέδιο για την εισαγωγή φθηνότερης συνδρομής με διαφημίσεις ήταν τα ένα με δύο χρόνια και για το «φρένο» στην κοινή χρήση κωδικών ο ένας χρόνο. Ωστόσο, λόγω των τελευταίων εξελίξεων, το Netflix αναγκάστηκε να επισπεύσει το χρονοδιάγραμμα – όπως έχει αναγκαστεί να αλλάξει και τη στάση του για το θέμα των διαφημίσεων.

Διαβάστε ακόμα:

MYTILINEOS και Siemens Energy αναλαμβάνουν την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής ρεύματος από φυσικό αέριο στην Πολωνία

Ελαιώνες Σακελλαροπούλου: Το «άγιο» ελαιόλαδο της Λακωνίας και η εταιρεία που σαρώνει στους διεθνείς διαγωνισμούς (pics)

H Ιntercontinental κάνει ντεμπούτο το 2023 στην Κρήτη – Επεκτείνει για 20 χρόνια τη συμφωνία για την Αθήνα