Είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πρόσωπα που θα χαρακτηρίσουν τον 21ο αιώνα, αποτελώντας έναν επιχειρηματία που έχει το άγγιγμα του Μίδα σε ό,τι και αν κάνει ή σχεδιάσει.

Η Τesla και η Space X είναι τα πιο χαρακτηριστικά δείγματα της δημιουργικότητάς του Έλον Μασκ, έστω και αν πολλές φορές πράγματα που κάνει ο ίδιος και συμπεριφορές του δημιουργούν πολλές παρεξηγήσεις γύρω από το πρόσωπό του.

Η σχέση του με την Tesla και ο έλεγχος επάνω στην εταιρία έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του Μασκ. Το πρώτο πλάνο που εκπόνησε για την εταιρία, το περιβόητο Master Plan Part 1 είχε ανακοινωθεί το 2006 και έβαζε τις βάσεις για την Tesla όπως τη γνωρίζουμε σήμερα.

Την εποχή εκείνη η Tesla μόλις που είχε αρχίσει να ξεφεύγει από τη λογική μιας start-up και το σχέδιο του Μασκ έμοιαζε ευφυές. Θα ξεκινούσε με ένα ακριβό σπορ μοντέλο (το Roadster) το οποίο θα χρηματοδοτούσε ένα ακριβό σεντάν (το Model S) το οποίο και αυτό με τη σειρά του θα χρηματοδοτούσε τα υπόλοιπα μοντέλα (Model Y και -κυρίως- Μodel 3). To Μaster Plan 1 τελικά κατάφερε να ολοκληρωθεί, στο μεγαλύτερο μέρος του, καθιερώνοντας την εταιρία.

Το Master Plan 2 είναι αυτό που ακόμα προσπαθεί να ολοκληρώσει η εταιρία, χωρίς σαφείς στόχους. Με βάση αυτό το πλάνο η Tesla θα εξαπλωνόταν σε όλες τις κατηγορίες με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα επένδυε στις τεχνολογίες για ηλιακές οροφές και νέες τεχνολογίες μπαταριών και θα ανέπτυσσε ακόμα περισσότερο την αυτόνομη οδήγηση, μέχρι του σημείου τα αυτοκίνητα να βγάζουν μόνα τους χρήματα, μέσω του πλήρως αυτόνομου ride sharing.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto