Στον τουριστικό τομέα, η διαμόρφωση στρατηγικής στην προσφορά υπηρεσιών και στην εξυπηρέτηση πελατών με βάση στερεότυπα όπως η ηλικία, θα πρέπει να γίνεται πολύ προσεκτικά, καθώς κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες της Gen Z, δηλαδή των ανθρώπων που γεννήθηκαν μεταξύ των μέσων της δεκαετίας του 1990 και του 2010, φαίνεται να έχουν διαφορετικές προσδοκίες από την εμπειρία πελατών, και αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του EHL Graduate School.

Είναι γεγονός ότι η Gen Z είναι η πρώτη γενιά που δεν γνώρισε έναν κόσμο χωρίς το διαδίκτυο. Συνεπώς, οι καταναλωτικές της αποφάσεις επηρεάζονται έντονα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι συγκεκριμένοι καταναλωτές, προτιμούν μια ψηφιακά πρωτοποριακή εμπειρία πελάτη που είναι άμεση και διαφανής και έχουν ουσιαστικές ηθικές ανησυχίες όταν αποφασίζουν από ποια επιχείρηση θα αγοράσουν.

Επίσης, οι καταναλωτές της Gen Z έχουν υψηλές προσδοκίες. Διαθέτοντας διαχρονικά ανέσεις που άλλες γενιές έμαθαν να απολαμβάνουν με την πάροδο του χρόνου, η γενιά αυτή είναι λιγότερο εντυπωσιασμένη από τις τρέχουσες εμπειρίες πελατών ότι οι προηγούμενες γενιές, με ποσοστό ικανοποίησης 50% σε σύγκριση με το 71% των μεγαλύτερων τους.

Η Gen Z έχει επιρροή στις γενιές που προηγούνται και έπονται, θέτοντας ουσιαστικά τα πρότυπα που αναμένεται να ακολουθηθούν από όλους.

Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, η έρευνα διαπιστώνει ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δουλέψουν πιο σκληρά, ώστε να προσφέρουν εμπειρίες πελατών που να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες της Gen Z.

Διαβάστε ακόμη 

Νέα επένδυση στη Φοινικιά της Σαντορίνης

Πάνω από €700 εκατ. οι ισραηλινές επενδύσεις σε ελληνικά ακίνητα (pics)

FTI: Ψυχραιμία και σκεπτικισμός στους φορείς του ελληνικού τουρισμού μετά το «κανόνι» του tour operator

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ