Με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος πέρα από το «Ηλιος και Θάλασσα» η Marketing Greece ενώνει τις δυνάμεις της με την Ενωση Ξενοδόχων Χανίων και την Fraport.

Στόχος της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» είναι η περαιτέρω ενίσχυση και προβολή του προορισμού μέσα από στοχευμένες δράσεις, με ενέργειες δημοσιότητας και διοργάνωσης media kai influencers επισκέψεων στον προορισμό, ανάπτυξη δημιουργικού περιεχομένου (videos, photos), καμπάνια ψηφιακής προβολής στο Discovergreece.com και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης ξενοδόχων Χανίων κ. Μανώλη Γιαννούλη από τις βασικές προτεραιότητες για την περιοχή είναι η σταδιακή επιμήκυνση της σεζόν, η οποία θα πρέπει να ξεκινά από τον Απρίλιο έως το Νοέμβριο. Ειδικά για τη φετινή χρονιά, τα πρώτα μηνύματα από τις κρατήσεις παραπέμπουν σε συγκρατημένη αισιοδοξία. Από τα πρώτα στοιχεία πάντως του 2019 από την επιβατική κίνηση που μετρά η Fraport το αεροδρόμιο των Χανίων κινείται ανοδικά φέτος με το δίμηνο Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου να σημειώνει άνοδο κατά 18,7%, κοντά στις 100 χιλ. επιβάτες, ενώ για το σύνολο του 2018 υπήρξε οριακή πτώση κατά 1% στα 3 εκατ. επιβάτες, αποτυπώνοντας τον αντίκτυπο από την αποχώρηση της Ryanair στις πτήσεις εσωτερικού (-22,2%), δεδομένου ότι η κίνηση εξωτερικού ήταν ανοδική.

«Η Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά εστιάζει στο μοντέλο συνεργασίας και συνέργειας με βασικό μήνυμα ότι η ένωση δυνάμεων μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το όραμα μας για το χτίσιμο συμμαχιών για τον ελληνικό τουρισμό γίνεται ολοένα και πιο συχνά πραγματικότητα. Είμαι σίγουρη ότι η νέα αυτή Σύμπραξη με την Ένωση Ξενοδόχων N. Χανίων και την Fraport Greece θα δώσει νέα δυναμική στην προβολή του προορισμού» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Από την πλευρά του ο κ. Γιαννούλης έκανε λόγο για τρία πετυχημένα χρόνια συνεργασίας με την Marketing Greece, με εξαιρετικά αποτελέσματα για τον τουρισμό του νομού και της Δυτικής Κρήτης γενικότερα. Από το 2016 η Marketing Greece έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ποικίλες ενέργειες προβολής των Χανίων στην ταξιδιωτική κοινότητα.

Ειδικότερα, το 2016 η Marketing Greece προχώρησε σε μελέτη τουριστικού προϊόντος Χανίων και παράλληλα στον σχεδιασμό και υλοποίηση της καμπάνιας “Chania the Cretan Soul”, η οποία επεκτάθηκε και στο 2017. Με βασικό όχημα τη δημιουργία ενός destination video, η Marketing Greece μέσα από ενέργειες δημοσιότητας (media & influencer trips), προβολή στο Discovergreece.com, Social Media Campaign στο ψηφιακό οικοσύστημά του και ψηφιακή προώθηση, διέδωσε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού.

Το 2018 το ψηφιακό αφιέρωμα “Chania. A world of Adventure” σύστησε στο ταξιδιωτικό κοινό το εύρος των αυθεντικών εμπειριών και δραστηριοτήτων που μπορούν να βιώσουν στα Χανιά, ενώ η ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή «Ψηφιακό Ημερολόγιο Εκδηλώσεων» ανέδειξε το πλήθος των εκδηλώσεων που διοργανώνονται στο νομό Χανίων σε ετήσια βάση. Με ένα εύρος ενεργειών μέσα από το Discovergreece.com και το Social Media Ecosystem του, στόχος ήταν ο εμπλουτισμός του Sun & Beach τουριστικού προϊόντος αλλά και η προβολή προτάσεων που υποστηρίζουν την επίσκεψη στα Χανιά σε off season περίοδο.